MysticoN Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tenkte bare å nevne at ""untethered" jailbreak for iOS 5.1.1 kom for et par dager siden... Fungerer også på den nye iPad'en (Apple A5X SoC). Absinthe er tilgjengelig både for Mac, Windows og Linux. http://greenpois0n.com/ aaah.. endelig! Noen som har prøvd og kan bekrefte at det virker?! Usikker på om jeg orker å styre med å laste ned alt av apps igjen eller vente til neste JB. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tenkte bare å nevne at ""untethered" jailbreak for iOS 5.1.1 kom for et par dager siden... Fungerer også på den nye iPad'en (Apple A5X SoC). Absinthe er tilgjengelig både for Mac, Windows og Linux. http://greenpois0n.com/ aaah.. endelig! Noen som har prøvd og kan bekrefte at det virker?! Usikker på om jeg orker å styre med å laste ned alt av apps igjen eller vente til neste JB. Fungerer bra, har den no Syns det er litt greit å jailbreake på nytt uten å ta backup av apps. Får tatt vekk mange potensielle bugs, og telefonen er mykje raskare enn før Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hva hadde du før? Finnes det en måte å ta backup av cydia apps på? Altså de som ikke koster noe? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hva hadde du før? Finnes det en måte å ta backup av cydia apps på? Altså de som ikke koster noe? Hadde Absinthe 0.4 før (5.0.1). Du kan laste ned AptBackup fra Cydia. Har ikkje testa den, men du kan prøve Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Vurderer å jailbreake den nye iPaden slik at jeg kan legge inn programmet Big U Movies Noen som har noen erfaringer? Er det helt trykt å jailbreake, eller er det noen risikofaktorer jeg må ta hensyn til?? Er Absinthe 2.0 jeg har sett på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå