dTd Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vel, jeg hadde samme problemet, men nå bruker jeg sauve hd theme til iphonen min, og følgende forumtråd har 400 sider stapp fulle med ikoner og ikonpakker til temaet du kan laste ned. Så du kan jo prøve å søke på ikonpakker til temaet, evt lage selv Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Takk for tipset! Bare så jeg er sikker.. er det slik at hvis jeg bruker den Suave, så får jeg ikke brukt BUUF4? Eller kan jeg bruke ikoner fra den 400-siders-saken i tillegg til den themen jeg nå har? Har holdt på masse siden sist og lagt til masse rart, tenkte å lage en post om det etter hvert når jeg er fornøyd.. Takk Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vel, tror du bare kan ha et tema av gangen, men tror ikke det er noe i veien for å bruke sauve ikonene sammen med andre temaer. Bare plasser de i riktig mappe osv så bør det fungere Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvis jeg ikke husker helt feil (eller de har endret denne funksjonaliteten), kan du enkelt endre rekkefølgen på temaene og ikonene i Winterboard og slik bestemme hva som skal brukes først. Litt dårlig formulert, men dere forstår forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen sikkerhets tweaks eller apps som fungerer bra, ikke som find my iphone men slik at man kan sette passord på bilder og slikt? Hadde vært knall! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg så en app som heter Locktopus eller noe, men var foreløpig ikke godkjent for iOS 5 så vidt jeg kunne se, så sjekk ut den nå og da.. Eller, hvis du finner ut en annen en, så gi gjerne beskjed! Men, jeg holder fortsatt på med min Buuf4iPad theme.. Flere som bruker den? Den fungerer veldig bra, men jeg sliter fortsatt med noen ting.. Det fulgte blant annet med en "theme" som jeg kan velge i WinterBoard som heter BuufIconMask, men den skjønner jeg ikke at gjør noe forskjell.. Jeg ønsker flere Buuf ikoner, og på screenshots ser jeg feks at IMDb er buuf-et, men hos meg er den ikke det.. Så ser jeg at når jeg av og til starter Safari, så er det noe Buuf lignende theme med andre ikoner og sånn, men når de fanene dukker opp, så forsvinnet theamet, og "vanlig" Safari vises, bare med en annen farge.. Jeg finner heller ikke Buuf i iFile.. På video som reklamerte for Buuf, så har den også en spesiell font, denne vet jeg heller ikke hvordan jeg skal få fikse.. Edit: på noen av Buuf ikonene så har de en svart ramme rundt, noen andre ikke.. De uten er penest.. Muligheter for å fjerne den? Er det noen som vet noe om dette? Eller vet om et aktivt og seriøst(?!) forum som har mange brukere av Buuf?! Tusen takk! Endret 29. januar 2012 av Bone Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som veit hva hide tether er på pdanet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Funker findmyiphone hvis man jailbreaker padden? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Funker findmyiphone hvis man jailbreaker padden? Du trenger ikke jailbreake for at Find My iPhone skal virke på iPad? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nei, men hvis jeg vil jailbreake den, funker den fortsatt da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nei, men hvis jeg vil jailbreake den, funker den fortsatt da? Jeg har jailbreaket telefonen min og der fungerer Find My iPhone fortsatt. Jeg jailbreaket aldri iPaden så jeg kan ikke garantere noe, men jeg ser ingen grunn til at det ikke skal virke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Ingen jailbreak for iOS 5.0.1 på en iPad2 enda? Endret 2. februar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ingen jailbreak for iOS 5.0.1 på en iPad2 enda? jo... LINK Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Takk Hvor finner man gratis apps og sånn? Syns alt koster penger.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvor finner man gratis apps og sånn? Syns alt koster penger.... I Cydia! Det blir installert under jailbreakingen. Hvis du tenkte på å slippe å betale for applikasjoner som vanligvis koster penger, må jeg nok skuffe deg. Slikt får du nok ikke hjelp til her på forumet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Nei, det var ikke sånn ment.. Jeg ville bare se hvilke gratis-apps som ligger der inne. Under cydia-store koster jo alt penger. Jeg er godt klar over forumets regler Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Cydia her en egen «avdeling» for applikasjoner som koster penger, men de aller fleste er gratis. Du skal finne disse (gratis-appene) ved å trykke på «Sections» i menyen, og velge deg en kategori. Eller misforstår jeg deg? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Neida, det var det jeg var ute etter. Takker! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Fortell oss hvordan det gikk med jb da.. Jeg har ikke tatt sjansen på min ipad2 enda, da det ser ut til å være mange som opplever problemer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg opplever ikke noe problem! Fungerer helt flott her, og mange apple-irritasjonsmomenter har blitt borte! iPad har blitt enda bedre for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå