dTd Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har også installert via samme plass. Fungert knall. MEN, batteriet mitt går mye fortere ut enn før. Det var det som også skjedde sist gang jeg jailbreaket, noe som ødelegger hele opplevelsen for min del. Si fra om du merker noe. Jeg har iPhone 4. Googlet litt, folk sier at SBsettings og Activator drar mye batteri. Prøver å avinstallere dette for å sjekke. Anbefaler WeeSearch Pro: Søke i NC. Google,youtube, wikipedia, google pics eller whatever. Funker bra! har også fått opp en kalender i NC. WeKillBackground er også kjekk. Et trykk, og alle bakgrunnsprogrammer er slettet. Ang batteri så syns jeg det har blitt bedre her. Har også iphone 4. Men nå brukte jeg aldri ios5 uten JB, venta med å oppgradere fra 4.3.1 eller noe til jb kom til ios5.01. WekillBacground og search pro høres kjekke ut, men har allerede google søk i den andre widgeten, og en funksjon for å drepe alle apps i Omni Stat widgeten Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Førsteposten burde kanskje oppdaterast no, sidan untethered jailbreak er kome til 4S og iPad 2 og? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noen som kan gi meg linken til der jeg kan jailbreake iPod 4gen ? Førstegangen jeg skal jailbreake, sååe noe tips eller avarsler så kom med de Takk Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Førsteposten burde kanskje oppdaterast no, sidan untethered jailbreak er kome til 4S og iPad 2 og? Fortell, fortell! Beste og safeste metode? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 jeg har nu prøvd å få min ipod i dfu modus og for meg ser det ut at det blei mislykkes alle gangene jeg prøvde... men nå. nå får jeg ikke til å slå på ipoden engang. Hva skal jeg gjøre nå ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Har også installert via samme plass. Fungert knall. MEN, batteriet mitt går mye fortere ut enn før. Det var det som også skjedde sist gang jeg jailbreaket, noe som ødelegger hele opplevelsen for min del. Si fra om du merker noe. Jeg har iPhone 4. Googlet litt, folk sier at SBsettings og Activator drar mye batteri. Prøver å avinstallere dette for å sjekke. Anbefaler WeeSearch Pro: Søke i NC. Google,youtube, wikipedia, google pics eller whatever. Funker bra! har også fått opp en kalender i NC. WeKillBackground er også kjekk. Et trykk, og alle bakgrunnsprogrammer er slettet. Test "iOS 5 Battery Fix". Har ikke testet selv, da jeg ikke har noe problem med batteritiden, men det skal visstnok fungere bra. Endret 23. januar 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Førsteposten burde kanskje oppdaterast no, sidan untethered jailbreak er kome til 4S og iPad 2 og? Fortell, fortell! Beste og safeste metode? Brukte denne. Kobla berre i telefonen, starta jailbreak-programmet (nedlastingslink), trykte på "Jailbreak", og fulgte berre instruksjonane som var i programmet. Funka heilt fint, var ikkje nødvendig å bruke restore eller nokon ting. Alt var som vanlig, berre at eg hadde fått Cydia installert Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) tips hva jeg kan laste ned fra Cydia ? en annet ting, kan jeg nå siden jeg har jailbreaket. Kan jeg Overføre filmer fra pc til iPaden uten om iTunes ? Endret 23. januar 2012 av sprintball96 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Du trenger ikke jailbreak for å få filmer på iPaden. EDIT: Ser nå at du har redigert innlegget. Hva mener du med uten iTunes? Endret 23. januar 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 jeg har lastet ned et film fra nettet og den filmen kunne ikke komme i itunes eller fungerer ikke der, eller ka det kalles. kan jeg nå legge inn valgfrie filmer i iPaden uten at de filmene må igjennom iTunes? bleklage men æ har dyskleski å slit å fortelle eller forklare så godt æ kan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du kan bruke Handbrake for å konvertere filmer til et format støttet av iPad. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du kan bruke Handbrake for å konvertere filmer til et format støttet av iPad. Takker TAKK! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du kan da alltids laste ned en app som kan spille av andre filtyper, f.eks. CinexPlayer. Det finnes også gratisalternaltiver. Filmer overføres ved å gå til app-fanen i itunes når iPaden er koblet til, scroll ned og dra filmene over til den appen du har valgt å bruke. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 PwnTunes kan jo vere eit alternativ dersom du ikkje liker iTunes? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Er det slik å forstå at SBSettings ikke fungerer på iPad 2, pga den drop down menyen som allerede er der? Jeg får den ikke til å fungere nemlig.. Takk! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Er det slik å forstå at SBSettings ikke fungerer på iPad 2, pga den drop down menyen som allerede er der? Jeg får den ikke til å fungere nemlig.. Takk! Prøv å dra fingeren vassrett langs toppen av skjermen Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Førsteposten burde kanskje oppdaterast no, sidan untethered jailbreak er kome til 4S og iPad 2 og? Fortell, fortell! Beste og safeste metode? Brukte denne. Kobla berre i telefonen, starta jailbreak-programmet (nedlastingslink), trykte på "Jailbreak", og fulgte berre instruksjonane som var i programmet. Funka heilt fint, var ikkje nødvendig å bruke restore eller nokon ting. Alt var som vanlig, berre at eg hadde fått Cydia installert Ser ut til at mange opplever problemer, så kanskje best å vente litt...kjører fortsatt 4.3.3 med jb og funker bra det :-) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Er det slik å forstå at SBSettings ikke fungerer på iPad 2, pga den drop down menyen som allerede er der? Jeg får den ikke til å fungere nemlig.. Takk! Prøv å dra fingeren vassrett langs toppen av skjermen Tusen takk, det fungerte! Er det forresten noen som har prøvd BUUF4iPad2 theme (sammen med Winterboard)? Det er et sånn tøft tre-øye bakgrunnsbilde der, men når jeg åpner en "mappe", så skifter bakgrunnen seg til et jeg har valgt tidligere.. Men når jeg lukker mappen igjen, så kommer treet frem igjen.. Takk! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Du får kopiere bildet fra tema mappa til tlf og sette det som bg da slipper du at det skifter. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja takk, det fungerte det også!! Men, jeg lurer på mer også.. hehe.. og ja, jeg prøver å lete selv også.. Men, siden jeg har fått nytt theme på min iPad med BUUF4iPad2, så skiftet den mange ikoner, de som er mer standard.. men, er jo mange som ikke er forandret, og det vil jeg gjerne gjøre noe med.. Så, noen som vet om noen måte å forandre icones på? Takk igjen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå