fsx v1.1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva slags app er best for jailbreak? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 hva skjer med ios5 jailbreak til ipad2? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Redmondpie.com hevder "release is imminent" på A5 chippet iOS enheter Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 jailbreakme funker ikke til 5.0.1 iphone 4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Noen som veit om en legit virusfri jailbreak til 5.0.1 iphone 4 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som veit om en legit virusfri jailbreak til 5.0.1 iphone 4 Her Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har jailbreaka nå men åssen får jeg gratis app som kostet penger men er gratis? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) fsx v1.1: Takk for at du bidrar til å snyte hardt arbeidende (spesielt indie-) utviklere for jobben de gjør med å underholde deg. Endret 16. januar 2012 av laserlars 3 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 hvor finner man Installous Du må adde en egen source.. Søk på google. Jeg søkte på cyindia på iphone og fant bare "installous HD icon theme" Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg søkte på cyindia på iphone og fant bare "installous HD icon theme" Hva faen er Cyindia? fsx v1.1: Takk for at du bidrar til å snyte hardt arbeidende (spesielt indie-) utviklere for jobben de gjør med å underholde deg. Takk for at du "bidrar" til å hjelpe fyren. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg søkte på cyindia på iphone og fant bare "installous HD icon theme" Hva faen er Cyindia? fsx v1.1: Takk for at du bidrar til å snyte hardt arbeidende (spesielt indie-) utviklere for jobben de gjør med å underholde deg. Takk for at du "bidrar" til å hjelpe fyren. Mener cydia men er fikset nå Men et problem! installous, får ikke downloada apps gjennom installous, får bare en feilmelding om at den ikke kan lastes ned og vis jeg går i "Kategori" også på en app så får jeg "API error rescues not found" hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg søkte på cyindia på iphone og fant bare "installous HD icon theme" Hva faen er Cyindia? fsx v1.1: Takk for at du bidrar til å snyte hardt arbeidende (spesielt indie-) utviklere for jobben de gjør med å underholde deg. Takk for at du "bidrar" til å hjelpe fyren. Mener cydia men er fikset nå Men et problem! installous, får ikke downloada apps gjennom installous, får bare en feilmelding om at den ikke kan lastes ned og vis jeg går i "Kategori" også på en app så får jeg "API error rescues not found" hva gjør jeg nå? Om du treng hjelp til det må du nok spørre ein annan plass. Er ikkje lov å diskutere piratkopiering på forumet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Men et problem! installous, får ikke downloada apps gjennom installous, får bare en feilmelding om at den ikke kan lastes ned og vis jeg går i "Kategori" også på en app så får jeg "API error rescues not found" hva gjør jeg nå? Innlegg som besvarer dette spørsmålet vil slettes uten forvarsel. Hjelp til piratkopiering er ikke ønsket på forumet. Betal for applikasjonene du bruker, som resten av oss! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 På cydia fant jeg iadroid Hva er det? kan jeg installere adroid sammen med itunes? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Edit: Merk at denne kun fungerer med a4 chip stuff, med andre ord ikke iphone 4s og ipad 2! Endelig har jeg fått inn ios 5.01 og jailbreaket denne! brukte følgende guide og JB Videre har jeg lagt inn følgende: (Dette er hovedsakelig for looks, har også andre ting fra cydia ofc ) infinidock: Gir muligheten for å ha opptil 10 ikoner på docken, samt uendelig mange videre bortover hvor du kan scrolle. five-column sb: Gir 5 rader med ikoner infinifolders: Uendelig apps i mapper Sauve HD fra post 9708 litt lenger ned på denne lenken : Er temaet til winterboard Og til slutt har jeg lagt inn følgende for notification center: WeeFlashlight: Lommelykt fra NC StatusGoogle: googlesøk fra NC QuickNote: notater fra NC SBSettings: Div info og instillinger, bla lysstyrke, slå av og på 3g osv fra NC Omni Stat widget: Div info om tlf fra NC og en eller annen horizontal lock ting. Temaet til SBSettings heter K2NC Resultatet: Endret 18. januar 2012 av dTd Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Har også installert via samme plass. Fungert knall. MEN, batteriet mitt går mye fortere ut enn før. Det var det som også skjedde sist gang jeg jailbreaket, noe som ødelegger hele opplevelsen for min del. Si fra om du merker noe. Jeg har iPhone 4. Googlet litt, folk sier at SBsettings og Activator drar mye batteri. Prøver å avinstallere dette for å sjekke. Anbefaler WeeSearch Pro: Søke i NC. Google,youtube, wikipedia, google pics eller whatever. Funker bra! har også fått opp en kalender i NC. WeKillBackground er også kjekk. Et trykk, og alle bakgrunnsprogrammer er slettet. Endret 18. januar 2012 av Blax Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har én ekstra greie i notifikasjonssenteret, og den gir meg rask tilgang til å deaktivere WiFi, GPS og slike ting, samt minneforbruk. Jeg trenger ikke noe utover det, og vil gjerne beholde senteret til det det var ment for, nemlig notifikasjoner. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har én ekstra greie i notifikasjonssenteret, og den gir meg rask tilgang til å deaktivere WiFi, GPS og slike ting, samt minneforbruk. Jeg trenger ikke noe utover det, og vil gjerne beholde senteret til det det var ment for, nemlig notifikasjoner. Hva heter den greia? Trenger egentlig bare enkle funksjoner jeg også som slå av wifi og gps. Gidder ikke installere SBsettings igjen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva heter den greia? Trenger egentlig bare enkle funksjoner jeg også som slå av wifi og gps. Gidder ikke installere SBsettings igjen. Omni Stat Widget. Den er mye raskere og enklere enn de andre jeg har funnet, og det eneste den mangler er muligheten til å skru av og på 3G, men jeg skal mase litt på utvikleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå