Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)

QUiPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg søkte på cyindia på iphone og fant bare "installous HD icon theme"

Hva faen er Cyindia?

fsx v1.1:

Takk for at du bidrar til å snyte hardt arbeidende (spesielt indie-) utviklere for jobben de gjør med å underholde deg.

Takk for at du "bidrar" til å hjelpe fyren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er Cyindia?

fsx v1.1:

Takk for at du bidrar til å snyte hardt arbeidende (spesielt indie-) utviklere for jobben de gjør med å underholde deg.

Mener cydia ermm.gif men er fikset nå :D

Men et problem! installous, får ikke downloada apps gjennom installous, får bare en feilmelding om at den ikke kan lastes ned og vis jeg går i "Kategori" også på en app så får jeg "API error rescues not found" hva gjør jeg nå? :(

Lenke til kommentar

Hva faen er Cyindia?

fsx v1.1:

Mener cydia ermm.gif men er fikset nå :D

Men et problem! installous, får ikke downloada apps gjennom installous, får bare en feilmelding om at den ikke kan lastes ned og vis jeg går i "Kategori" også på en app så får jeg "API error rescues not found" hva gjør jeg nå? :(

Om du treng hjelp til det må du nok spørre ein annan plass. Er ikkje lov å diskutere piratkopiering på forumet ;)

Lenke til kommentar

Innlegg som besvarer dette spørsmålet vil slettes uten forvarsel. Hjelp til piratkopiering er ikke ønsket på forumet. Betal for applikasjonene du bruker, som resten av oss!

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Edit: Merk at denne kun fungerer med a4 chip stuff, med andre ord ikke iphone 4s og ipad 2!

Endelig har jeg fått inn ios 5.01 og jailbreaket denne! :new_woot:

brukte følgende guide og JB

Videre har jeg lagt inn følgende: (Dette er hovedsakelig for looks, har også andre ting fra cydia ofc ;))

infinidock: Gir muligheten for å ha opptil 10 ikoner på docken, samt uendelig mange videre bortover hvor du kan scrolle.

five-column sb: Gir 5 rader med ikoner

infinifolders: Uendelig apps i mapper

Sauve HD fra post 9708 litt lenger ned på denne lenken : Er temaet til winterboard

Og til slutt har jeg lagt inn følgende for notification center:

WeeFlashlight: Lommelykt fra NC

StatusGoogle: googlesøk fra NC

QuickNote: notater fra NC

SBSettings: Div info og instillinger, bla lysstyrke, slå av og på 3g osv fra NC

Omni Stat widget: Div info om tlf fra NC

og en eller annen horizontal lock ting.

Temaet til SBSettings heter K2NC

Resultatet:

post-38549-0-77645300-1326896242_thumb.png

post-38549-0-77434200-1326896247_thumb.png

post-38549-0-31834300-1326896253_thumb.png

post-38549-0-80560100-1326896257_thumb.png

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Har også installert via samme plass. Fungert knall. MEN, batteriet mitt går mye fortere ut enn før. Det var det som også skjedde sist gang jeg jailbreaket, noe som ødelegger hele opplevelsen for min del. Si fra om du merker noe. Jeg har iPhone 4.

Googlet litt, folk sier at SBsettings og Activator drar mye batteri. Prøver å avinstallere dette for å sjekke.

Anbefaler WeeSearch Pro: Søke i NC. Google,youtube, wikipedia, google pics eller whatever. Funker bra! har også fått opp en kalender i NC.

WeKillBackground er også kjekk. Et trykk, og alle bakgrunnsprogrammer er slettet.

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Jeg har én ekstra greie i notifikasjonssenteret, og den gir meg rask tilgang til å deaktivere WiFi, GPS og slike ting, samt minneforbruk. Jeg trenger ikke noe utover det, og vil gjerne beholde senteret til det det var ment for, nemlig notifikasjoner. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har én ekstra greie i notifikasjonssenteret, og den gir meg rask tilgang til å deaktivere WiFi, GPS og slike ting, samt minneforbruk. Jeg trenger ikke noe utover det, og vil gjerne beholde senteret til det det var ment for, nemlig notifikasjoner. ;)

Hva heter den greia? Trenger egentlig bare enkle funksjoner jeg også som slå av wifi og gps. Gidder ikke installere SBsettings igjen.

Lenke til kommentar

Hva heter den greia? Trenger egentlig bare enkle funksjoner jeg også som slå av wifi og gps. Gidder ikke installere SBsettings igjen.

Omni Stat Widget. Den er mye raskere og enklere enn de andre jeg har funnet, og det eneste den mangler er muligheten til å skru av og på 3G, men jeg skal mase litt på utvikleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...