Fish Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 1) Hvis du oppgraderer så forsvinner jailbreak. 2) Ja. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvis jeg jailbreaker med denne guiden : http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.3-iphone-4-with-pwnagetool-how-to-guide/ Mister jeg da alt som ligger på telefonen? Er den untethered? Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fått ordnet litt på telefonen nå Liker HTC Sense så fikk tak i noe lignende til min 3gs. Liker at sol, måne og skyer er animert etter været og klokkeslettet. Vind og regn osv. Skal også ha denne vindusviskeren som dukker opp når det regner, men har ikke regnet enda Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ææææsjjj, på en iPhone?!?! haha neida bryr meg pent lite hvordan folk vil ha sin telefon Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hahaha, ja så at den ville komme Liker iPhone generelt sett bedre, men akkurat det med været fra Sense liker jeg. Trenger ikke Android med sense nå når jeg har det jeg liker derfra på iPhone Endret 22. februar 2011 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Sånn ser mitt ut nå. LS = Sublime Lock HD Theme = Suave HD Og bruker LS Clarity "nedafor" Suave HD og Sublime Lock i Winterboard, dermed får jeg lydene som følger med Clarity, som jeg liker godt Edit: Som dere ser så er ikke bl.a Bilder ikonet like små som de i themet.. Kan jeg endre dette manuelt evt? Batteritiden min ble mye bedre etter JB, siden jeg kan quitte prosesser som ligger i bakgrunnen! Endret 22. februar 2011 av Blax Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Hvis jeg jailbreaker med denne guiden : http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.3-iphone-4-with-pwnagetool-how-to-guide/ Mister jeg da alt som ligger på telefonen? Er den untethered? Tviler at du mister allt på telefonen, det har ikke hvert sånn med noen av de andre jailbreakene. Tror at den er Untethered, det står i hvert fall ingenting om at den er tethered. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg mener at siden du må "restore". Da mister du jo alt på mobilen... Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Hvorfor må du restore? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Det står i guiden. EDIT: Start iTunes, click on your iOS device icon from the sidebar in iTunes. Now press and hold left “alt” (option) button on Mac, or Left “Shift” button if you are on Windows on the keyboard and then click on “Restore” (Not “Update” or “Check for Update”) button in the iTunes and then release this button. Endret 22. februar 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg kan lage en tutorial på sn0wbreeze om dere vil? Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 For 4.3 ? Tror ikke at det finnes enda ? Vet ikke engang om 4.3 har kommet ut Lenke til kommentar
Fish Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Til beta jo ;-) Jeg har den jo :O Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvis jeg jailbreaker med denne guiden : http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.3-iphone-4-with-pwnagetool-how-to-guide/ Mister jeg da alt som ligger på telefonen? Er den untethered? Etter hva jeg vet og fant ut av, så er dette en tethered jailbreak dessverre. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Aha... Men jeg har tydelighvis SHSH blobsene mine fra 4.2.1, kan jeg da nedgradere ? Jeg vil helst ikke miste noe på iPhonen... Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Ok, hvis noen hører noe om en untethered jailbreak til 4.3 må dere si ifra, Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Aha... Men jeg har tydelighvis SHSH blobsene mine fra 4.2.1, kan jeg da nedgradere ? Jeg vil helst ikke miste noe på iPhonen... Hvis du skal downgrade fra 4.3 til for eksempel 4.2.1 må du ha SHSH blob'sene til den versjonen du nedgraderer til, altså 4.2.1, så det skal nok gå bra. Men når det gjelder om du mister noe, jeg vil tro at nedgradering krever at iPhonen må bli gjennopprettet (restoret), dermed vil du nok miste alt dessverre. Men du kan synce den mot iTunes, og eventuelt som jeg gjorde, ta bilde av vinduene for å huske hvilke applikasjoner du hadde. Men dette fikser du med iTunes vil jeg tro. Endret 23. februar 2011 av Lami Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fikk nedgradert Hadde det i tankene det med å ta bilde av vinduene for å huske hva jeg hadde.... men selvfølgelig glemte jeg det x) Gikk inn i iTunes og satt å så igjennom alle applikasjoner som er blitt synca (400+) og plukket ut de jeg kjente igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå