QUiPS Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Hmm det var veldig rart Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser ut som det er flere som ikke får det til ! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Det virket for meg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Finner den ikke jeg heller, prøvde også å restarte tlf men hjalp ikke. Skal sies jeg ikke fant steffwiz med en gang heller da. Men det var kanskje fordi jeg ikke hadde gjort den første essensial updaten eller hva den het Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) http://www.quickpwn.com/greenpois0n-download Lastet ned jb der. Er det untethered? edit: Er untethered. Endret 6. februar 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Leker litt med themes, men noen som kan hjelpe meg med å fjerne lockscreen klokka? Har googlet litt og funnet ut at det finnes en "lockscreen clock hide" men jeg må legge til david.ashman.com/apt source, prøvde på det men fikk par feil meldinger at den ikke kunne laste ned noe... så finner ikke lock screen clock hide :/ Noen andre muligheter? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som vet om noen skikkelig fine winterboard themes? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hmmm... Noen andre som har merket at "Poof" ikke virker? Tested både den som følger med SB Settings og den man kan laste ned rett fra Cydia. Poof er et "program" som fjerner icon fra skjermen. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Funket som en gud hoss meg ihvertfall! Takk og pris for at jeg fant denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Da er det kommet en versjon av Greenpois0n som lar windows brukere jailbreake 4.2.1 untethered. Les mer her: http://www.redmondpie.com/download-greenpois0n-rc5-for-windows-ios-4.2.1-untethered-jailbreak/ eller direkte: http://www.greenpois0n.com Endret 6. februar 2011 av Solsviken Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Får ikke lastet ned derfra jeg. edit: noen andre plasser man kan laste ned fra? Endret 6. februar 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da ser det ut til at iOS endelig har kommet i unteathered utgave, det er bra. Men en liten ting: Hvor stor sannsynlighet er det for å bricke telefonen? Og hvis det skjer, er det mulig å fikse tilbake? Går det an å fjerne jailbreak etter at det er installert? Hva gjør man når Apple slipper iOS 4.3? Går det an å patche rett opp, eller må man vente på en ny jailbreak? Og igjen, det med backup... Skjønner ikke helt det der backup-systemet til Apple og iTunes. De backupfilene som er der virker så små... Da jeg hadde Android tok jeg system backup før wipe/update, og de var gjerne på 150-200MB... Når iTunes syncer tar det sjelden mer enn 30 sekunder så er den ferdig... Og hvordan veit jeg hvilken restore-utgave jeg skal velge hvis jeg senere skal stille telefonen tilbake? Please guide me, har virkelig lyst på en telefon som kan brukes som en skikkelig telefon. Og en liten siste ting: Finnes det widgets på Cydia? Har virkelig lyst på kalender-widget, aksjewidget, og kanskje en weather-widget på desktopen også. Og en skikkelig Notification-system, sånn Android har... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da oppgraderte jeg fra iOS 4.1 til iOS 4.2.1 og foretok en Jailbreak ved hjelp av Greenpois0n sin Windows versjon med hell. Fikk lagt inn alt jeg har kjøpt via Cydia "min konto" + iSmart Dialer som er hovedgrunnen til at jeg jailbreaker telefonen. iSmart Dialer gjør forøvig slik at du kan ringe til kontakter ved hjelp av T9"metoden". Se mer her http://www.youtube.com/watch?v=o0S4ohVu_1w Finnes også i App Store, men da må du erstatte "Telefon" delen med en ny app. Jailbreak versjonen legger seg elegant inn i den offisielle Telefon appen. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Da ser det ut til at iOS endelig har kommet i unteathered utgave, det er bra. Men en liten ting: Hvor stor sannsynlighet er det for å bricke telefonen? Og hvis det skjer, er det mulig å fikse tilbake? Går det an å fjerne jailbreak etter at det er installert? Hva gjør man når Apple slipper iOS 4.3? Går det an å patche rett opp, eller må man vente på en ny jailbreak? Og igjen, det med backup... Skjønner ikke helt det der backup-systemet til Apple og iTunes. De backupfilene som er der virker så små... Da jeg hadde Android tok jeg system backup før wipe/update, og de var gjerne på 150-200MB... Når iTunes syncer tar det sjelden mer enn 30 sekunder så er den ferdig... Og hvordan veit jeg hvilken restore-utgave jeg skal velge hvis jeg senere skal stille telefonen tilbake? Please guide me, har virkelig lyst på en telefon som kan brukes som en skikkelig telefon. Og en liten siste ting: Finnes det widgets på Cydia? Har virkelig lyst på kalender-widget, aksjewidget, og kanskje en weather-widget på desktopen også. Og en skikkelig Notification-system, sånn Android har... Oj det var mange spørsmål på en gang, skal prøva å svare på de fleste av dem Skjønte ikke helt va du mente med å "Bricke" tlfen, og ja den går an å fjerne jailbreak ved å enten gjennoprette eller optatere til et nyere OS. Og når det gjelder backup-systemet til Apple så vet jeg ikke hvordan det virker. (sry) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bricke= jailbreaken skjærer seg og man sitter igjen med en telefon som er like ubrukelig som en murstein Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da oppgraderte jeg fra iOS 4.1 til iOS 4.2.1 og foretok en Jailbreak ved hjelp av Greenpois0n sin Windows versjon med hell. Fikk lagt inn alt jeg har kjøpt via Cydia "min konto" + iSmart Dialer som er hovedgrunnen til at jeg jailbreaker telefonen. iSmart Dialer gjør forøvig slik at du kan ringe til kontakter ved hjelp av T9"metoden". Se mer her http://www.youtube.com/watch?v=o0S4ohVu_1w Finnes også i App Store, men da må du erstatte "Telefon" delen med en ny app. Jailbreak versjonen legger seg elegant inn i den offisielle Telefon appen. Akkurat sånn Android har det Åhhh, jeg savner Android. Hater å måtte scrolle gjennom telefonboka hele tiden. Tydelig at jeg må prøve en jailbreak om ikke så mange dager... Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du har jo et søkefelt øverst i telefonboka, evt spotlight. Forøvrig kan man ikke bricke iPhonen, DFU-modus (som er en hardware-modus) vil alltid kunne gjenopprette telefonen. Men er du avhengig av jb/unlock, så er det jo alltid en mulighet for at du driter på draget. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du har jo et søkefelt øverst i telefonboka, evt spotlight. Men er du avhengig av jb/unlock, så er det jo alltid en mulighet for at du driter på draget. Hva er det for noe rart? "unlock"? Må låse opp simkort når jeg restarter telefonen med pinkode. Men ellers er den kjøpt på Apple Store og har Telenor Bedrift abn, ikke binding. Skulle gå greit da, ikke sant? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da går det greit ja. Jeg siktet til folk som har importert sin iPhone fra statene og dermed er avhengig av uautorisert simkortopplåsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå