d0ppler Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Skinnsofaen har kollapset, og når jeg kikka på undersiden så viste deg seg at flere av disse "stroppene/strikkene" har røket tvers av. Fåes det kjøpt en rull med denne stroppen så jeg kan reparere den selv? Er det tilstrekkelig å feste de i hver ende med et par nagler? Endret 10. oktober 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, det er det. Det finnes også slike fjærer å få kjøpt, de er kanskje litt mer robuste. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Flott! Har du noen tips på hvor jeg kan få kjøpt slik? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 I Trondheim veit jeg hvor jeg ville prøvd i alle fall, men ellers i landet har jeg ikke peiling. Prima eller Antonio Arenas burde kunne skaffe slike ting i Trondheim. Møbeltapetserere, møbelsnekkere og slikt er et godt sted og starte. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg fant en butikk i Oslo som heter Sj innredninger i Alnabruveien 9 som etter sigende skulle ha slikt materiale. Tenkte jeg skulle teste med gaffateip i kveld :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå