fjarle Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gamle spillkonsepter i nye utgaver. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har testa ut Labyrinth på iPad - og det var virkelig engasjerende! Fantastisk 3D-effekt på veggene og den store skjermen gjor at du faktisk får følelsen av det klassiske trebrettet i henda. Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gamle spillkonsepter i nye utgaver. <a href="http://www.amobil.no/artikler/vi_tester_fem_klassikere/78535" title="Test: Vi tester fem klassikere">Les mer</a> Jeg syntes retro defence er helt fantastisk. Har hatt både dette og spillet dere mener er bedre siden nexus one kom på markedet, og det er retro defence jeg fortsatt åpner. Er enig i at lyden er rimelig slitsom, men denne kan heldigvis slås av. Perfekt på vei til jobben med offentlig transport! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Spilltest nr 19 og fortsatt ingen spill for Bada. Mon tro om det kommer noen Bada-spilltester før dere runder 100 spill. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lastet ned et spill som heter Robo-Defence på Android, sikkert ikke noe nytt, men var ihvertfall gøy. Men syns det er bedre spill hos Appstore enn i Android Market. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 finner ikke muncher med min wildfire :s Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Ser frem til at dere tester noen virkelig GODE spill med pen grafikk til android. Nå som betal-apper er på plass kunne det være kjekt å gå forbi C64-stadiet. Edit: Simen1, du satset nok på feil hest Endret 11. oktober 2010 av gammalerik Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skjønner virkelig ikke greia med 3D Tetris, og har mistanke om at jeg aldri vil heller. Merkelig konsept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg