youdecide Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia 3650 og lastet ned endel programvare. Blant annet Goboy. Nå har jeg imidlertid det slik at eposten havner inn på telefonminnet. Hvordan får jeg kopiert over "vedleggene" (Gameboy spill) til minnekortet? Har bare 256kb igjen skjønner dere. Og jeg vil nødig sette opp email igjen bare for å få samme mailen inn på minnekortet. Trenger jeg et filbehandlingsprogram for å kopiere vedleggene til minnekortet? På forhånd takk! Tom Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du kan selv velge om innboks skal lagres på tlf-minne eller mmc. se i innstillinger. :wink: Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Det har jeg skjønt, men kan jeg flytte eksisterende meldinger og innstillinger fra telefonminne og over på minnekortet? Tom Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Skaff deg en filmanager, søk etter store filer, klipp ut, lim inn i en mappe på E: Er litt irriterende at filer som blir sendt dukker opp som en vanlig melding i innbox. Skull gått an å velge hvor filen skulle legges når den ble mottatt. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Kan man forresten flytte vedlegg i en mail over i en annen mappe? Slik som det er nå så henter jeg inn spillene til GoBoy fra vedlegget på mailen, men når jeg nå henter nye eposter så forsvinner mailen og dermed spillene fra vedleggene... Forresten konvertert en par minutters filmsnutt til mpeg4 og lagt inn på tlf...funket som fy det! mvh. Tom Lenke til kommentar
soft Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis du endrer instillingene for meldinger til å bruke MMC minnekort får du spørsmål om du vil flytte alle meldinger dit. Altså det går av seg selv :-) Ang. filmer så tar de fleste spillefilmer ca 50-60MB når de er konvertert, så med 128MB minne har du plass til 2 spillefilmer :-) Forøvrig så må du passe på å innstalere så mye som mulig på minnekortet. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hmmm.... fikk aldri det spørsmålet jeg. Jeg opprettet iallfall nye "kontoer" på MMC kortet. Hva er rimeligste og beste løsning for overføring av filmer og sånt til mobilen? Irda USB løsning, Bluetooth eller USB kabel? Tom Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bluetooth.... Kan ta sin tid å overføre 50MB med IR... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 IR går vel raskere enn Bluetooth.. men ville gått for Bluetooth like vel. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 IR har vel bare en overføringshastighet på 4mbps... Hvilke rimelige bluetooth (usb) løsninger finnes det der ute som også vil være kompatibel med Mac'en min? mvh. Tom Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Stemmer youdecide, men bluetooth v1.1 har 1Mbps. Men dette er teoretiske tall da.. Går ikke så fort i praksis. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Ahh...ok, men kan du bruke Nokia sin PC Suite til å dytte over filmer, bilder, spill etc. via BT? Eller må du ha Nokia sin USB datakabel? Står på webshoppen nå å skal bestille skjønner dere mvh. Tom Lenke til kommentar
soft Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 finnes ikke usb kabel til 3650? jeg har BT og en mmc kortleser på pc'n den koster 2-300.- og virker som en flyttbar dike på pc.n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå