complex4517 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har et Aopen ak77 plus 256 DDR pc 2100 en AMD athlon 1400Mhz og Asus geforce 2 ti DELUXE når jeg startet maskinen etter og ha bygget den så skjedde slik: den stod og bootet lenge om gangen hele tiden. Jeg restartet man da stod den bare uten boot. Jeg trenger hjelp Har prøvd og byttet prosessor men det hjalp IKKE. Lenke til kommentar
Interessert Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Du skriver bare at du har bygget maskinen, og at den så ikke vil starte opp. Hvis du har oppgradert en "gammel" maskin kan forklaringen være veldig enkel - strømforsyningen din holder ikke mål. Du bør ha en strømforsyning på 300W eller mere (det er noen mindre strømforsyninger av god kvalitet som holder mål men ikke mange) Hvis du vil sjekke om det er strømforsyningen som er problemet kan du koble vekk/ta ut alt som ikke er nødvendig for å få maskinen til å boote. Det betyr at du kun trenger cpu m/vifte, skjermkort og harddisk. Alt annet kan du koble bort eller ta ut. Boote maskinen nå bør du prøve å få testet den med en kraftigere strømforsyning. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå