rosapanter Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Når jeg sender meldinger fra tele2.no/minesider har jeg problemer med å sende meldinger som inneholder ÆØÅ. Ord som inneholder ÆØÅ blir gjort om til rare tegn... Noen forslag til hva det kan være? Tele2 kundeservice skyldte selvfølgelig på min nettlser, men det har jo fungert tidligere... Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei Rosapanter, Dette problemet skal være løst for ca 2 uker siden. Har du fortsatt samme problem? Får du samme feil hvis du f.eks. bruker en annen nettleser? Det vil imidlertid komme en ny SMS-tjeneste med kontaktregister om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei Rosapanter, Dette problemet skal være løst for ca 2 uker siden. Har du fortsatt samme problem? Får du samme feil hvis du f.eks. bruker en annen nettleser? Det vil imidlertid komme en ny SMS-tjeneste med kontaktregister om ikke altfor lenge. Hei, vi har idag byttet SMS-motor med nye funksjoner og problemet ÆØÅ skal være rettet. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Når kommer den nye sms tjenesten med kontaktregistrering? den funksjonen er etterlengtet. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Når kommer den nye sms tjenesten med kontaktregistrering? den funksjonen er etterlengtet. Hei Rosapanter, denne funksjonen er allerede tilgjenglig. Når du logger inn på Mine Sider velg "Tjenester" deretter trykk på "Send SMS" og på faneark nr.2 har du "Kontakter" Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå