Bazzilen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Jeg kjøpte med to nye spill i fra Polen, men det er kun mulig å installer spillene på Polsk. Er det mulig å laste ned "Engelsk" spårk til spillene? SPillene er : Empire Earth 3 & Wheelman Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kan velge mellom: Madarsky Polsky Cesky Men skulle gjerne hatt Engelsk og Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) bare google etter navnet til spillet og language patch og se hva du finner Og btw ikke de rapidshare linkene du får opp siden de lett kan inneholde skumle saker Endret 10. oktober 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk, men jeg finner nesten bare Rapidshare filer :S Lenke til kommentar
Bazzilen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 http://win7dl.com/download/Wheelman%20english%20language%20patch.html tror du den er trygg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå