Cho-san Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Blured: Det er rett og slett fordi det seksuelle hos menneske ikkje er kun fysisk. Store delar av ein orgasme og tenning, forgår i hjernen. Er jo noko i settningen at "Det mest sensuelle som fins er ein tanke". Ein kan faktisk framkalle ein orgasme uten å vere i nærheiten av kjønnsorganet. Dermed kan utsende spele ein vel så viktig rolle som sjølve kjønnsorganet. Om kvinnen har eit bryst område som byr deg i mot. Feks med så små pupper at du kan tru det er ein gutt. Eller med så store at dei dekker store delar av magen. Så kan det virke inn på tenninga di. Og dermed din eigen evne til å få orgasme. Og det at ein gutt ejakulerer. Og at han får orgasme, trenger ikkje vere det samme. 1 Lenke til kommentar
Gjest nokpupp Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Av Blur's puppebilder ville jeg foretrukket de minste, og.. for all del jeg prøver ikke å være politisk korrekt.. hvorfor skulle jeg, jeg er jo anonym, passe kynisk og har dame med store pupper (synes ikke det er praktisk, eller penere enn minimale pupper.) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dette blir et generelt svar, siden kropp er en individuel ting, og ingen kropp er lik en annen. Tynn kropp med små pupper er fint. Motsatt med litt mer kjøtt på beina så må man ha litt pupp. Det handler om proporsjoner:) Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Postet en link i en mer aktuell tråd for litt siden, men poster her og for at flere jenter som er misfornøyd med brystene sine skal se at det ikke er så gale egentlig: http://www.dagbladet.no/2010/10/25/tema/velvere/helse/klikk/14001002/ Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 7 grunner til å elske dine små pupper Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har holdt på med ei jente i en lengre periode nå, og først i går havnet vi i sengehalmen. Til min overraskelse viste det seg at hun hadde gått rundt med BH med innlegg. Det er klart jeg ble litt skuffa da. Jenta som lå naken foran meg var ikke den samme jeg hadde fantasert om. Men det betyr jo ikke at jeg ikke har lyst på henne for det. Vær stolt av det du har. Du kommer aldri til å få noen pupper som ALLE liker uansett. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 se denne http://www.youtube.com/watch?v=VEIYCUTZ3p4&feature=related HAHA genial den der Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Føler det blir litt mykje "politisk korrekt" prat og "vere snill med ho" prat her inne. Det er som med penis. Så lenge den ikkje er alt for liten så går det heilt fint. Dei kan vere så store at det blir stygt. Og dei kan vere for små. For dei fleste gjelder ein gylden middelvei. Men trur dei fleste kan sei seg einige i at det blir litt ekkelt når jenta har så små at du føler at du har sex med ein gutt eller ei lita jente. Form og fasong har sjølvsagt ein del og sei. Nokre synes at eit for stort område av "det som er rundt brystvorta" er stygt. Andre misliker for utstikkande brystvorter. Men det er meir ein sak for kvar enkelt. Nei, det er ikke som med penis. Med penis så tenker jentene noe sykt på å knulle og stappe i seg det største de kan komme over. Jeg tenker ikke på å knulle de største puppene. Jeg liker smal midje og kvinnelig rumpe. Puppene må passe til, B-cup er helt ok. Har du A-cup eller AA, så må du enten bli maratonløper, pule et mindretall, eller rett og slett legge deg under kniven. Vurder å få et inngrep gjort. Da vil du kanskje se mer digg ut. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har du A-cup eller AA, så må du enten bli maratonløper, pule et mindretall, eller rett og slett legge deg under kniven. Vurder å få et inngrep gjort. Da vil du kanskje se mer digg ut. Det er det latterligste jeg har lest, og i tillegg motbevist av mange andre gutter i denne tråden. Så om du er gutt og er stygg eller utrent så "må du rett og slett legge deg under kniven" istedet for å trene, spise sunt, os.v.? Synes det alltid har vært sånne små petit'e jenter med minipupper som har stukket av med de fineste guttene og får mest oppmerksomhet. Så hva så om man må "pule et mindretall" når man får de beste guttene? Du kan legge på deg og ta p-piller eller få barn, da kan de bli større. Eller bruke push-up bh, veldig veldig mange gjør det, og ser ut som de har større pupper utenpå klærne. Sannsynligvis har du som jeg siterer sett VELDIG mange jenter med a-cup, som bruker push-up, og som du tror er b eller c. Det er mange komplikasjoner som kan skje med silikon, blant annet kan kroppen avvise silikonet og danne et hardt vev så man må fjerne det. Det skjedde med storesøstra til en venninne. De måtte skjære ut det harde og nå har hun enda mindre enn før og har ødelagt puppene og de er helt flate, kjempegøy, særlig før man har fått unger. Og om de faktisk er ekte underutviklet, må man finne ut det og løse problemet om det er et hormonproblem, og ikke bare ignorere saken. Med penis så tenker jentene noe sykt på å knulle og stappe i seg det største de kan komme over. what? ........nei vi tenker ikke sykt mye på det, lol... Endret 26. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har problemer med å vise frem puppene mine, som også gjør meg usikker i senga med nye personer. Dette ødelegger mye. Puppene mine er ekstremt små. Hadde de vært små og runde hadde det vært ok, men de er helt spisse og stygge. Hva tenker gutter om dette? Jeg vet gutter er opptatt av pupper. Er 23 og har acup For å si det sånn-må nok de fleste av oss finne oss i at den ultimate kjæresten ikke finnes-da vi alle er forsjellige og man kan fint forelske seg i en person uten at h*n har alle de egenskapene man er ute etter. Etter en stund blir man elsket av den andre part og da er det likegyldig hvordan man ser ut.Heldigvis-for vi blir gammle alle sammen nemlig Den fysiske tiltrekkningen kan tilpasses. Utseende har betydning,men man kan basere seg på at like barn leker best. De fleste av oss har komplekser og de fleste av oss blir heller aldri helt fornøyd. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Rompe er viktigere enn tits, når skal damer skjønne det? Konsekvensen er at vi får damer med sæggeræv og silikon, ikke spesielt pent. Trådstarter; a-cup er helt perfekt, konsentrer deg om rompa og få den fin og stram. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så lenge de er større en mine så er jeg fornøyd, og da vel det si at en a-cup er perfekt. De sier de fleste av kammeratene mine også (Er de større en deres egne så gjør det ikke noe). Formen på puppene har ingenting å si, spisse, runde, slappe, skeive. Så lenge de er DINE pupper, og ikke noe en over betalt lege har bygd på kroppen din, så passer de til deg, og gjør deg attraktiv. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så lenge brystene dine er følsomme så er det ikke noe galt med dem. Som det har blitt sagt så er mesteparten av bryst fettvev og hvis du ikke får fett i kroppen så vil ikke brystene vokse. Jeg har sett flere små bryst på damer på din alder i min tid og alle har reagert på berøring så det er ikke noe galt med deg annet enn at du faktisk stiller spørsmålet. Men dårlig seksualundervisning og kroppslære er ikke unormalt det heller har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
KorkaMartine Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg tror de fleste jenter er veldig opptatt av puppene sine, grunnet at vi tror det er det eneste gutter ser på. Jeg var også opptatt av det en laang stund, men jeg fikk en kjæreste som likte meg for den jeg er og synes puppene mine er perfekte. Alt dette er jo individuelt, men jenter ikke hør på guttene som klager over at puppene er for små. Det er bedre og ha søte og små enn store og slapsete Jeg har en bcup og syntes det var lite lenge, men jeg er mye mer konfortabel med dette nå, og føler meg ikke noe mindre pen fordi puppene mine ikke er som de jeg ser i magasiner og andre steder. Hvor ofte ser du vel modellen mer svære pupper? Lenke til kommentar
Gjest Mann Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei, jeg for min del synes det kan være veldig attraktivt med små pupper. Tror det er smak og behag men tror at de fleste ikke er så overfladiske. Mvh Mann Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Små tits er 0 stress! Bedre med små tits som passer til kroppen, enn meloner som ikke ser ut til å passe. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Må spørre her. jeg har Akub jeg, men runde pupper for det, de er faktisk en håndfull, da kan da ikke b-d være håndfulle? da må jo mannfolka like "små" pupper. Men jeg trodde B og C var de puppene folk likte best jeg. de er litt større en en håndfull,.... nå er jeg forvirra. :S Jeg syns jeg har små, de passer meg da, men de har fylt hendene til menn fra 20-30 i alle høyder. Likevel bruker jeg 75A. Er ikke flat eller spiss brystet. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En håndfull er bare et omtrentlig mål, siden størrelsen på hender varierer mellom alle mennesker. Så når folk her inne skriver en håndfull er det nok stor variasjon på puppestørrelsene de faktisk beskriver. I tillegg kommer det ann på hva hver enkelt definerer som en håndfull, en håndfull med sprikende fingre vil jo klart ta mye mer pupp enn en håndfull med samlede fingre^^ Så tror nok BH-størrelse er en bedre måleenhet å bruke for størrelser på jenters bryst (måleenhet for pupp, ikke akkurat en SI-enhet:whistle:), da har vet alle hvilken størrelse man snakker om Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 En håndfull er bare et omtrentlig mål, siden størrelsen på hender varierer mellom alle mennesker. Så når folk her inne skriver en håndfull er det nok stor variasjon på puppestørrelsene de faktisk beskriver. I tillegg kommer det ann på hva hver enkelt definerer som en håndfull, en håndfull med sprikende fingre vil jo klart ta mye mer pupp enn en håndfull med samlede fingre^^ Så tror nok BH-størrelse er en bedre måleenhet å bruke for størrelser på jenters bryst (måleenhet for pupp, ikke akkurat en SI-enhet:whistle:), da har vet alle hvilken størrelse man snakker om Det blitt litt vanskelig der ogjen egentlig ;P Har du ikke hørt at de fleste bruker feil BHstørrelse? Viste du feks at 75A kan være det samme som 70B? Jeg vil si at de med selv 80B-C har en fyldig pupp jeg, men herre om det skulle være 70F OMG!! D: Jeg tenker, er de modne nå, faller ikke de av snart? De henger jo i den tynne tråden! Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sant nok, lest et par artikler om det ja. Jess, visste det, utrolig nok. Mange som går med for stramme BH'er, det ser man jo faktisk og når de eter seg inn i siden på jenter Er ganske enig i den, 80B-C er fyldig størrelse på pupper det ja. Hehe, 70F blir vel i overkant, jeg synes 70D er blant det største "normale" som er fint, over det er det mer unntakene av det jeg ser som er fine, men som oftest er det pga. at det er overvektige kvinner som har så store... 70F blir vel noe svært ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg