O²C Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei! Jeg er en stor fan av reball og spiller det ofte med venner. Men jeg lurte på om man har "trenginger" eller noe form får det? påmelding til trening eller ett eller annet? Nærmeste for meg tror jeg er Drammen Reball. Takk Lenke til kommentar
iJoakim Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Om du går på ungdomsskolen enda er det vel noe kalt LAN elns? Der skolen samles en hel natt for og sitte oppe og spille spill. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Reball er ikke et spill det er en sport som paintball. eller er det bare meg som er r-tard. Lenke til kommentar
O²C Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 sorry for at jeg spør da >.> men jeg vet det er en sport... jeg bare lurte om det var trening for lag eller noe sånt... Lenke til kommentar
O²C Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Siden jeg hadde lyst på å kjøpe meg en marker, men er det noen treninger for lag eller noe sånt?... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det finnes vel organiserte lag, hvor flere sammles en/flere ganger i uka for å spille, hvis det var det du mente. Du kan jo sikkert spørre på Drammen reball om de vet om noen klubber som trenger flere medlemmer. Lenke til kommentar
O²C Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk Sinna Gurk! Jeg tenkte å spørre på Drammen Sniper, jeg skal dit på halloween, så jeg får spørt da, men blir det paintball eller reball team i Norge? USA er det jo for det alle meste paintball, men det har vært paintball ett ut av seks steder jeg har vært. Takk iallefall Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 du finner sikkert forskjellige ting, har ikke så mye kunnskap rundt temaet, men spør på Drammen Reball du, har vært veldig hjelpsomme når jeg har vært der. Lenke til kommentar
O²C Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 ja ,sist var jo Nm mestern der Og de er veldig hjelpsomme ja Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Teamet i drammen(Sniper) trener med reball, og når det er turneringer brukes det maling. De har et elitelag, vet ikke om de har mer enn et. Lenke til kommentar
O²C Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) ja det er jo reball, og må man kjøpe malings kule posene selv når man går i turnering? Endret 20. oktober 2010 av O²C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå