EddieVanHalen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei. Lurer fryktelig på hva codec moment betyr! Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du mener vel ikke tilfeldigvis "Kodak moment"? Eneste jeg har hørt om ihvertfall A KODAK Moment is a rare, one-time moment that is captured with a photo, or should have been captured with a photo. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så om jeg stod på gata og tok et fint bilde av nattelivet i New York, og så er det en fyr som sender en spyttklyse av gårde. Den kommer slik at den treffer akkurat i det gylne snitt av bildet mitt, akkurat i det jeg tar bildet. Neonlysene i gatene rundt meg lager flotte refleksjoner i spyttklysen, og hele bildet ble perfekt. Kan dette kalles et "kodak moment"? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så om jeg stod på gata og tok et fint bilde av nattelivet i New York, og så er det en fyr som sender en spyttklyse av gårde. Den kommer slik at den treffer akkurat i det gylne snitt av bildet mitt, akkurat i det jeg tar bildet. Neonlysene i gatene rundt meg lager flotte refleksjoner i spyttklysen, og hele bildet ble perfekt. Kan dette kalles et "kodak moment"? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå