feggy Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei. Har nå nylig oppleve å få en unormal loadetid på filmer og musikk på nettet. Nå loader den seks sekunder før den stopper, og må loade på nytt igjen. Ganske irriterende i lengden. Spesielt hvis jeg skal se/høre noe på over ett minutt. For å se en episode av en serie (2o minutter, ish..) må den loade i en time. Det kan ikke være normalt vel? Hvor er problemet mitt? Kan forøvrig legge til at nettet har ikke hatt noen modifikasjoner i det siste, og høres merkelig ut om det er det som gjør det, dog det mest sannsynlig er det.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 om det er samme problem til alle døgnes tider er det no galt hos deg ja. men til tider er serverne veldig overbelasta. er ganske mange millioner folk som bruker youtube. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, men det skjer så og si hele tiden. Kan se 6 sekunder, så måtte loade videre. Noe jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå