Gå til innhold

Kattunge borte i Oslo - gamlebyen, HJELP


Anbefalte innlegg

Hei

Samboeren min har mistet det nest kjæreste hun har, katten sin. Er en helt hvit katt, foruten en liten grå flekk på hodet, som ble borte mandags kveld (04.10.10) fra gamlebyen/ekebergskrenten i Oslo. Samboeren min er helt fra seg, og begynner naturligvis å mistenke at katta er vekk for alltid. Katta er 5 måneder gammel.

 

Jeg mener derimot at siden vi ikke har funnet den påkjørt (og ingen andre har meldt at den er påkjørt) så tror jeg at noen har tatt den inn hos seg.

 

Vi har gjort følgende:

Hengt opp MASSE lapper rundt her (faktisk rundt 70 lapper)

Lagt inn annonse på dyrebar.no

Ringt veterinærhøyskolen og dyrebeskyttelsen

 

Siste skanse nå er å legge inn en annonse i avisa tenkte jeg, med dusør på et par tusenlapper. Men spørsmålet er, hvilken avis? Er jo ikke akkurat noen stor "lokalavis" i Oslo man kan satse på? hehe

 

Og er det andre tips folk har, noe man bør gjøre?

 

Setter stor pris på hjelp. :)

 

Bilde av dyret:

4919stor.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omtrent samtidig som jeg skrev dette innlegget leta jeg gjennom ALT av savnetannonser og salgsannonser på nettet, og fant plutselig vår pus på nettkatten.no

 

En snill kar på Lambertseter hadde tatt seg av henne, og lagt ut annonse :thumbup:

 

Vi har nå fått katten hjem igjen, og skal ID-merke den til uke. Skal ikke slippes mer ut på en stund nå... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...