Gjest Gutt 19 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har ei jente på msn som jeg snakker med noen ganger, Hun er drit fin, rett og slett drømme damma mi! Hun har vært sammen med en gutt veldig lenge, men det er slutt mellom de nå, Å da ser jo jeg muligheten! Skal ta det litt rolig nå i begynnelsen, men håper å få møte hu etterhvert og bli kjent med hun også bli sammen etterhvert forhåpentligvis. Jeg er 18, snart 19. Hun er 17. Har dere noen tips åssen jeg kan gå fram på msn? Vil virkelig bli kjent med denne nydelig jenta Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er vanskelig å få til noe over msn. Møt henne i virkeligheten, flørt med henne, ta på henne. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ikke minst, ta vare på henne! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du må komme deg bort fra det stadiet der du tenker på å gjøre noe med saken å faktisk gjøre noe med det! MSN er som sagt en dårlig ide, du bør heller spørre henne ut eller lignende. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du kan bruke MSN til å sette opp en date, men er greit å treffes på en måte hvis det er mulig å være mer "seg selv". Lenke til kommentar
dkny Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har ei jente på msn som jeg snakker med noen ganger, Hun er drit fin, rett og slett drømmedama mi! Så bra. Håper du er drømmegutten hennes også, da. Ellers er det jo bare du som blir fornøyd og ikke hun. Lykke til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har ei jente på msn som jeg snakker med noen ganger, Hun er drit fin, rett og slett drømmedama mi! Så bra. Håper du er drømmegutten hennes også, da. Ellers er det jo bare du som blir fornøyd og ikke hun. Lykke til. Og der kom dagens humørdreper! Han har sikkert nok med andre problemer å tenke på før det er selvtilliten han må tvile på. 2 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hihihihi! Ja, litt bakfullhet en søndagsmorgen som fikk utløp der ja! Men tenk litt på oss jenter også, da, vi vil jo faktisk også være forelska... Så da er det bare for ham å gjøre noe med det først, da. Kan jo hende han er drømmegutten også, hva vet vi. Endret 10. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Absolutt har du et poeng der, men jeg tror nok de begge må finne ut om de passer sammen. Det er derfor det er lurt å treffe hverandre utenom MSN og snakke om ting. Om du viser interesse så er det større sjanse for at hun viser interesse tilbake, så TS må bare kjøre på og ikke gjøre den samme feilen som meg, nemlig sitte på ræva til du har glemt alt. Lenke til kommentar
Gjest G 19 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for tips. Håper jeg er drømmegutten hennes! Skal gjøre alt for henne! 1 Lenke til kommentar
Sergeants Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for tips. Håper jeg er drømmegutten hennes! Skal gjøre alt for henne! Det er en enveisbilett til vennesonen. Tankemåten du må ha er "Hun er bare et menneske, bare en annen jente, det finnes milliarder av slike. Men hun er interessant og jeg vil bli kjent med henne. La oss se om hun er verdt å bli sammen med" *initiate contact* Ser du hvordan det er bedre enn å tenke: "Ååh, for en gudinne, hun er det beste som har skjedd meg. Jeg skal gjøre hver minste lille ting for henne om hun vil gi meg litt oppmerksomhet!" *give roses and jewelery* OK, det var satt litt på spissen, men uknwhaImeen. Om du er klengete og skal være med henne hver dag blir hun lei, uansett hvor drømmende du er Da tenker hun: "Hvorfor skal jeg gidde å ta del i hans kjedelige liv, han som ikke har noe annet å gjøre enn å tilfredstille meg?" Nå har du antakeligvis et spennende liv, og da gjelder det å vise det med å ikke være tilgjengelig for henne 24/7. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for tips. Håper jeg er drømmegutten hennes! Skal gjøre alt for henne! Wow, du må ha slitt med kvinnfolk i tidligere alder Ro litt ned, du er 18, ikke 13. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ikke gjør alt for henne, da er du fucked, true story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå