sukkerpai123 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei Nå har det seg sånn at en venn og jeg har startet en Youtube-channel der vi skal legge ut masse spillmoro. Nå er det mye Modern Warfare 2 i fokus, og jeg lurte på hva folk generelt synes om channelen våres http://www.youtube.com/user/RoastedGaming Ville vært fint med tips og triks. Tilbakemelding, meninger osv På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ganske phett med intro og stats Ganske greit å ha noen filmer med commentary, men øv gjerne på ka dere sier, blir veldig norsk-engelsk her Keep up the good work Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Så den første episoden, men skjønte ikke helt poenget med kommentarer om dere ikke skal si noe nyttig eller relevant.. Lenke til kommentar
sukkerpai123 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Poenget med kommentarene er at de kun er for "morro" skyld, på en måte. Nå er det liksom ikke de episodene vi fokuserer mest på. De er bare noen videoer vi må ha til å legge ut mens vi jobber med andre idèer. F.eks kan dere jo sjekke ut montagen vi la ut Takker for ris og ros Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg forstod det meste helt til dere begynte å spise... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå