Daskeladden Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei, jeg er forelsket i ei jente, men er litt usikker på om hun liker meg eller ikke. Ting hun ofte gjør er å klemme meg og kysse meg på kinnet. Det er alltid hun som klemmer meg... kanskje jeg skal begynne å klemme henne? Takk på forhånd for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja. Klem tilbake. Hvor gammel er dere? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Kort svar, nei hun hater deg. Var en liten spøk, måtte bare. Hvor gamle er dere? Hvis hun driver å klemmer på deg betyr vel det at hun liker deg. Spørsmålet er om hun bare liker deg som en god venn eller noe mer enn det. Endret 9. oktober 2010 av YojimboVII Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 vi er 14-15 år, hun sier vi bare er bestevenner, men det sier hun jo når noen terger oss med at vi liker hverandre og sånn Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har dere vært venner lenge? Det er bare å gå stille og rolig fram og være ærlig med forholdet deres. Jeg har selv en kamerat som ble venn med en jente da vi gikk på ungdomsskolen og hun har sagt i ettertid at hun aldri kunne tenkt seg at de skulle bli sammen og hun synes ikke han var tiltrekkende. Etter litt tid ble de sammen. De var sammen i nesten 4 år. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, vi har vært venner helt siden hun flyttet til skolen vår Akkurat det samme som jeg tenker, jeg tror jeg bare skal la forholdet vårt flyte helt til jeg får en bekreftelse på at hun liker meg enten ved at noen av venninene hennes sier det, hun selv sier det eller at det blir så åpenbart at hun liker meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå