drivedeep9 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen her som jobber som yrkesdykker? Hvordan trives dere med det og er det vanskelig å få jobb? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg jobber som dykker gjennom eget firma. Går i hovedsak på på inspeksjon av oppdrettsnøter. Kan vel si at det er tilnærmet drømmejobben :-) Lenke til kommentar
drivedeep9 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 morsomt da! jeg ble ferdig på NYD i mars. men har ikke funnet noe jobb eller oppdrag.. har jobbet litt med plastsveising (speil) , sett litt på el muffe.. ellers så hadde jeg noen dager jeg var med å senket vann og kloakk rør ved vestfold.. ikke blitt noe dykking enda men håper jo at jeg får muligheten en dag. har hatt rundt en 7-8 dager gjennom svigers sitt firma men det er ikke nok jobb der for meg for å si det sånn. Jeg jobber som dykker gjennom eget firma. Går i hovedsak på på inspeksjon av oppdrettsnøter. Kan vel si at det er tilnærmet drømmejobben :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå