Gå til innhold

BK: Colosseum at night


Naits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et vanskelig motiv, spesielt å fange dette i mørket uten for mye skinn fra gatelysene. Ville kanskje ha plassert meg slik at en kunne unngå gatelysene. Hele Colosseum er ikke med i bildet, noe som trekker ned. Det du ønsker å fremheve (Colossuem) kommer i bakgrunnet, syns at veien (forgrunnen) blir for dominerende.

Lenke til kommentar

Å få et bra bilde v hele Colosseum uten at det ser turisaktig ut er veldig vanskelig, har prøvd selv, var der nede for rundt 2 år siden. Du brde heller ha prøvd å at bilder av detaljer, utsnitt at Colosseum, der du bare ser Collosseum uten noe rundt.

 

Bildet du legger ut her blirr litt for rotete, og veien og lysene foran Colosseum tar for mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Bilde fra Roma blir aldri feil :new_woot:

 

Jeg synes det blir litt mye forgrunn, selv om den visre bra at Colloseum ligger rett ved en motorvei. Foreslår defor at du kutter litt nedenfra og fra høyre. Ellers er bilde fint med ok lyssetting og komposisjon.

 

Ellers kommenterer jeg normalt ikke bilder i feil str, men siden det er Roma så...Foreslår du leser retningslinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...