Gå til innhold

Hvordan laste ned radio til SE Xperia X10?

aip

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe meg Sony Ericsson Xperia X10 eller Xperia X10 mini pro. Synes X10 er mer spennende, men er veldig avhengig av radio. Har hørt at det er mulig å laste ned radio til X10. Er det noen som har noe erfaring med dette, og vet om det fungerer bra?

Hører på radio til og fra jobb og trening og gidder ikke kjøpe egen radio, den blir ikke tatt med uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe meg Sony Ericsson Xperia X10 eller Xperia X10 mini pro. Synes X10 er mer spennende, men er veldig avhengig av radio. Har hørt at det er mulig å laste ned radio til X10. Er det noen som har noe erfaring med dette, og vet om det fungerer bra?

Hører på radio til og fra jobb og trening og gidder ikke kjøpe egen radio, den blir ikke tatt med uansett..

Det er ikke radio på XPERIA X10. Men du får med denne i pakken når du kjøper en XPERIA X10.

Men for å kanskje la deg tenke litt før du kjøper en av telefonene du tenker på, så kan du lese min test av XPERIA X10 her.

Men du kan faktisk kjøpe dette programmet (som jeg digger enormt selv) og laste inn dine egne internett radio kanaler om du er ute etter et slikt program.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Bare husk at dersom du laster ned et program som streamer radio via nettet, kan det fort bli dyrt...

Dersom radio er viktig for deg, ville jeg ha gått for en annen telefon. Samsung Galaxy S er en Android basert telefon med innebygd radio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...