steffan-- Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei, vurderer å kjøpe meg et digitalkamera. Problemet er bare hvilket. Et greit kamera til rundt 3000+- bør vel være å oppdrive? Bra bildekvalitet, helst ikke plastikkfølelse, optisk zoom, og at det er lite, kompakt og elegant er vel de viktigste kriteriene. Mulig Kodak DX6340 er noe for meg, men da må jeg kjøpe oppladbare batterier i tillegg, men det hadde vært fint å slippe det da. Bruksområde er vel alt mulig; feks bryllup, natur, personer e.l. At alle kabler, og ting man trenger følger med hadde også vært greit Har dere noen anbefalinger? Er sikkert masse emner på forumet om det, men få konkrete anbefalinger. At et kamera er for eksempel 1sek tregere til å starte enn et annet er ikke så viktig, heller det ferdige bildet Mvh Steffan Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg anbefaler Casio Exilim EX-Z3. Du kan lese test av det på akam.no. Veldig enkelt og greit kamera som tar fine bilder. Det ser veldig bra ut også. Koster kanskje litt for mye? Ligger på rundt 3800 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå