Vegard-K Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei, ser Tele2 har et abonnement som man kan ringe\sms \surfe\data for 89,- resten av året og i den forbinelse har jeg noen spørsmål: Vil det koste meg noe ekstra å bytte fra Telenor Til Tele2? Kan jeg ha samme telefon-nummeret som på Telenor? Må jeg ha nytt sim-kort? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Såfremt du ikke er i bindingstid med Telenor vil det ikke koste deg noe. Du kan videreføre telefonnummeret og du vil få tilsendt et nytt simkort fra Tele2. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Såfremt du ikke er i bindingstid med Telenor vil det ikke koste deg noe. Du kan videreføre telefonnummeret og du vil få tilsendt et nytt simkort fra Tele2. Takk for svar. Regner med jeg ikke har bindingstid, Pappa kjøpte iPhonen med Netcom i 08. Han kjøpte den med NetCom siden Telenor ikke hadde iPhone med det samme den kom til Norge. Og han fikk slik at han fikk Telenor på den. Så da regner jeg med at den virker med Tele2 (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå