hvakrg Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Plukket opp Lost Oddysey på Lefdal i går, og når jeg prøver å installere det nå så får jeg opp melding om at den ikke kan lese disk 4. Jeg kjøpte det samme spillet på Ebay før engang, og da fikk jeg samme beskjed på disk 2 og 3, så det virker som om det er noe som går igjen på dette spillet. Men hva er det som ligger på disk 4? Er den nødvendig for å spille igjennom hele spillet, eller er det bare ekstramateriale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Alle diskene er nødvendig for å fullføre spillet. Er forresten en mulighet at dvd-romen din holder på å ryke(som ikke er unormalt på eldre X360 maskiner i alle fall), eventuelt er bare laseren skitten. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 kjør igjennom en slik rense dvd. det virket her hos meg og hos andre på forumet. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Med tanke på at dette er den eneste plate som byr på problemer, samt at det skjer på samme tidspunkt (19%) hele tiden så kan det vel ikke være spilleren kan det det da= Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Opplevde det samme selv da jeg kjøpte spillet første gang. Disc 3 kunne ikke leses av og er det eneste spillet jeg har opplevd dette problemet med. Halvt år senere kom jeg over spillet igjen i en butikk og tok sjansen på å kjøpe det igjen, da fungerte alle 4 disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå