alex100 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 topicen sier vel sitt. noen som vet hvordan jeg får vekk den popup reklamen når noen går inn på siden min? går det an? takker for alle svar... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Går det ikke an å ta vekk den i Options elns? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Eller så kan du jo bruke noe annet enn .tk? Noe med skikkelig DNS, .tk redirecter jo bare, så det funker ikke til FTP. Den ad-en forblir vel så lenge du ikke betaler, er det ikke så? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Eller så kan du jo bruke noe annet enn .tk?Noe med skikkelig DNS, .tk redirecter jo bare, så det funker ikke til FTP. Den ad-en forblir vel så lenge du ikke betaler, er det ikke så? jeg tror jeg har hørt at det går an å ta den vekk. husker ikke hvor eller hvordan. jeg bruker den som redirector til webserveren min, og det går fint. jeg vil bare ha vekk den reklamen. noen? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 gå til dot.tk, Logg deg inn inne her trykket du på etteller anet så forsvinner popupen Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 gå til dot.tk, Logg deg inn inne her trykket du på etteller anet så forsvinner popupen jeg har lett. finner ikke noe. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 nå fant jeg det. det ligger på My Marketing viss noen lurer. takker for hjelpen alle sammen... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Logg inn -> My marketing -> velg domene -> klikk av for no banner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå