Durochris Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei Kjøpte meg en Onkyo SR-608 her om dagen, men ikke høytalere Er litt usikker på hvilke jeg skal velge.. Har sett på: B&W DM685 & XTZ-93.22 Kommer til å bli brukt til film, spill og musikk. Koblet til PC via Optisk Har en Yamaha SW515 sub fra før Og hvilke kabler skal jeg kjøpe? Fikk anbefalt av en og bare like så greit kjøpe disse: 2 x 4,0 mm² - 10m Er ny på forumet så jeg håper jeg har lagt tråden i riktig kategori -Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Da ble det B&W DM685 Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Håper du ble fornøyd. Det er forresten ikke ett fasitsvar på spørsmålet i første inlegget, da begge er gode høyttalere og det handler dermed om hvilken lyd du liker best Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jaok, jeg tipper jeg får høyttalerne til neste uka. Hifiklubben hadde dem ikke på lager. Også kjøpte jeg den feiteste høyttalerkabelen på Bauhaus 4 x 6 tror jeg den het. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gläd dig! Jag har testat DM685 på Onkyo 707 som har samma effekt och ström (nästan helt identisk) och det var en himmelsk ljud i både musik och film. Makan till rent ljud på hög volym tror jag inte jag har hört. Synd du inte har pre-out på receivern din, för med en liten effekt, tar de helt av. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Denne kan du glede deg til, har selv onkyo 607 og b&w 685. Utroooooolig deilig lyd til et såpass rimelig anlegg! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Dette lover utrolig godt Har bare hørt positivt om reciveren og høyttalerne Mackanz: Hva skal jeg med pre-out? Endret 13. oktober 2010 av Durochris Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Den dagen du fyller receivern med 5 eller kanske t.o.m 7 högtalare blir det inte mycket futt kvar i effekt när du vill dra på utan att få förvrängt ljud. Då är det fint med pre-out på receivern så du kan koppla på enn vanlig integrerad förstärkare eller allra helst effekttrinn för eks frontar eller mer, beroende på antal kanaler du vill ha effekten på. Effekt gör STOR skillnad på högtalare.B&W är de som kanske allra mest vill ha massa ström Inte tänk på det nu, njut av ljudet i stället Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja, skjønner Men blir vel ikke før om noen år, når jeg flyttter ut jeg kjører på med 5.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå