myhken Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk, men jeg må nok finne et som er gratis. Men går det an å fjerne kun enkelte ting på pc, slik at office blir igjen? At man bare fjerner innholdet, for jeg har hørt at det ikke hjelper å slette mailene, de blir bare lagt et annet sted. Du kan avinstallere et og et program jo, men det fjerner ikke spor av filene på pcen din som bilder, dokumenter, filmer, musikk etc. Så er du redd for at ex typen din skal finne slike filer (som er såre enkelt til og med at du sletter dem) må du gå hardere til verks. Bakdelen er at det da ikke er noe igjen på pcen, og han må legge inn alt på nytt. Du kan eventuelt bruke et program, fra samme selskap som sletter enkelt filer, men om du da har slettet bilder, dokumenter etc tidligere så kan man finne det tilbake. Så er du redd for at han skal ta seg bryet med å finne ut hva du har hatt på pcen, av dokumenter, bilder, filmer, musikk, mail etc, så må du bruke noe som gjør jobben skikkelig. Om ikke, kan en med litt peil, og det rette programmet finne tilbake til ting du gjorde for ett år siden, om disken er stor nok, og ikke har vært full x antall ganger. Det er slik jeg redder ut data fra pcer som er ødelagt. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er kun en nettleser, bare velg en du kan legge inn alle om du vil. Jeg bruker firefox, men da må jeg også legge inn flash og quicktime ol for at alt på nett skal vises som det er ment. Lenke til kommentar
utenpeiling Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk, men jeg må nok finne et som er gratis. Men går det an å fjerne kun enkelte ting på pc, slik at office blir igjen? At man bare fjerner innholdet, for jeg har hørt at det ikke hjelper å slette mailene, de blir bare lagt et annet sted. Du kan avinstallere et og et program jo, men det fjerner ikke spor av filene på pcen din som bilder, dokumenter, filmer, musikk etc. Så er du redd for at ex typen din skal finne slike filer (som er såre enkelt til og med at du sletter dem) må du gå hardere til verks. Bakdelen er at det da ikke er noe igjen på pcen, og han må legge inn alt på nytt. Du kan eventuelt bruke et program, fra samme selskap som sletter enkelt filer, men om du da har slettet bilder, dokumenter etc tidligere så kan man finne det tilbake. Så er du redd for at han skal ta seg bryet med å finne ut hva du har hatt på pcen, av dokumenter, bilder, filmer, musikk, mail etc, så må du bruke noe som gjør jobben skikkelig. Om ikke, kan en med litt peil, og det rette programmet finne tilbake til ting du gjorde for ett år siden, om disken er stor nok, og ikke har vært full x antall ganger. Det er slik jeg redder ut data fra pcer som er ødelagt. Neida er ikke redd for at han skal se bilder og filmer, er jo hans barn også har ikke noe enn det på min pc, men er ikke intr i at han skal sitte og lese alle private mailer i outlook feks. Kan han finne ut passordet på feks facebook kontoen min utifra loggfiler på pc? Seriøst dumme spm, men jeg har ikke peiling som sagt =) Han har snoka før og gjør det sikkert igjen om han får muligheten..eller til gmailkontoene mine? Maskinen er satt til å huske passord til denne siden, hvordan fjerner jeg det da? Snille dere er som gidder hjelpe meg Det er kun en nettleser, bare velg en du kan legge inn alle om du vil. Jeg bruker firefox, men da må jeg også legge inn flash og quicktime ol for at alt på nett skal vises som det er ment. okei, men det må man vel uansett? Synes jeg hele tiden får beskjed om at ting må oppdateres og legges inn for at det skal funke her Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Maskinen er satt til å huske passord til denne siden, hvordan fjerner jeg det da? Det varierer med hvilken nettleser man har/de er lagret på. Firefox = Verktøy - Innstillinger -Sikkerhet -Lagrede passord -Tøm. Explorer = Verktøy -Alternativer for internet - Slett på Leserlogg og der hake av for eks passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå