Skrujernet Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hei, Har et lite problem med at nettet forsvinner noen sekunder. Sitter jeg å ser en youtube film, kan den plutserlig stoppe opp, og vil ikke buffre videre. MSN faller ut, det samme gjør steam. Jeg får connection problems når jeg gamer og detter ut av skype samtaler. Torrents mister plutserlig hastigheten sin. Men det som er rart, er at jeg ikke tror at skjer samtidig. Virker som om steam noen gang faller ut, men MSN ikke. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Nettet er kablet. Endret 9. oktober 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ikke trådløs. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hm, har du frakoblet modemet fra strøm i noen minutter sånn at den får resette? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, opptil flere ganger men det skjer alltid igjen. Fikk en dag med pause da jeg satte hjemmesentralen til standard instillinger igjen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hadde kontaktet support. Mulig noe feil med boksen. Kunne prøvd å kjøre Ccleaner o.l, men jeg tviler på det vil hjelpe. Endret 9. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skjer det kun med ein enkelt pc? Ville prøvd ein anna pc, så finn du ut om feilen ligg i pc eller nettverk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ok, nå ser jeg noe nytt. Netter har stoppet å falle helt ut. Men har et nytt problem med at ting faller ut en etter en. Trenger ikke å være samtidig, kan gå noen minutters mellom rom mellom msn, skype, steam osv. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg ville åpnet to stk cmd vinduer og kjørt: I det første: ping -t vg. no I det andre: ping -t <IP-TIL-ROUTER> (ip'en finner du ved å kjøre ipconfig og lese av standard gateway). Det kan både være problem i stentralen eller i routeren din. Hvis ping mot vg og router gir timeout, vil jeg tippe routeren fusker, hvis kun ping mot vg får timeout, ville jeg tippa router ELLER sentralen (eller noe utenfor der igjen). Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 0 timeouts. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har nett samme problemet, Altibox fra SKL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå