Johnny Thrust Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hei folkens ! Jeg holder meg vanligvis i kategorien "laptop", og prøver å komme meg tips/råd til folk der...MEN denne gangen er det jeg som trenger hjelp/råd/veiledning. Jeg har i alle år holdt meg til små Nokia mobiltelefoner, og ønsker forsåvidt det fremover også (ok, kall meg kjedelig). Anyway, jeg har i de siste årene hatt en Nokia 5310 XpressMusic som nå har tatt kvelden, og trenger nå råd til en ny telefon. Jeg bruker mobilen til å ringe, og til å sende SMS, pluss en sjelden gang å koble den via Bluetooth til laptopen for å sjekke mail etc. Kan dere komme med noen forslag til ny telefon ? Kriteriene mine er : -minst mulig (ytre mål) -minst mulig fancy dill-dall -helst keyboard (ikke touch, men dette blir kanskje vanskelig ?) -helst Nokia, men er åpen for forslag Altså... en liten telefon. Jeg er lite oppdatert i mobiltelefonjungelen, og setter stor pris på hjelp. Telefonen jeg har hatt til nå er en Nokia 5310 XpressMusic, og den har dimensjonene 103.8 x 44.7 x 9.9 mm. Jeg ønsker en med like, eller mindre ytre mål.... er dette mulig idag ? -W Endret 9. oktober 2010 av Wollert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå