gulosten Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 er det noe som skulle tilsi at denne ikke funker med T610? hva er viktig å se etter når man skal kjøpe blåtann? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Burde funke fint den. Er det noe spesielt å se etter da? Eneste er vel hvis du skal bruke den til ting som kan sende 100meter (mobil sender 10) så trenger du en Class I adapter. Kommer ikke på noe annet jeg.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Heisann! Skal selv kjøpe BT-adapter. Har sett på Billionton USB Bluetooth adapter. Er det verdt å bruke så mye penger på den? Den er jo en del som er billigere. Som denne f.eks. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kan like gjerne kjøpe den fra MSI. Så vidt jeg vet funker de like bra. Det at MSI har Class I (100m rekkevidde) mot Billionton's Class I (10m) synes gjør MSI adapteren til et bedre kjøp. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Sorry, er litt noob, men må man ha MSI for å bruke MSI adapteren med tanke på at dette står om det på itbutikken: MSI PC2PC-Bluetooth Transceiving Key - Nettverksadapter - USB - Bluetooth (MICROSTAR, Bundkort) hmm..isåfall er det kjipt Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 URL tekst]Denne[/url] må du ha MSI hovedkort for å bruke.. de som bruker USB kan brukes på hvilket som helst. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har kjøpt MSI. det funker helt finfint. (kjøpte på ITbutikken, Litt annen variant enn den på komplett. virker nesten som om det bare er forskjell i utseende) T610 og blåtann går som hånd i hanske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå