William_S Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei! Lurer en del på alderen til folk her. Kan begynne med meg selv. Jeg er straks 20 år og er vel egentlig en reiseglad sjel som det så fint kalles. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Samme alder som deg. Omtrent 30 land besøkt pga. foreldres som har hatt internasjonale jobber og var reiseglade, men nå står jeg på egne føtter. Heldigvis betyr det at jeg kan besøke destinasjoner som de aldri ville besøkt. Skitur til Garmisch Partenkirchen i vinter og en 3 ukers tur til sør-Øst Asia til sommeren. Drar sammen med en venn Ellers snuser jeg på Bolivia neste år, men vi får se på det. Endret 9. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
William_S Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Samme alder som deg. Omtrent 30 land besøkt pga. foreldres som har hatt internasjonale jobber og var reiseglade, men nå står jeg på egne føtter. Heldigvis betyr det at jeg kan besøke destinasjoner som de aldri ville besøkt. Skitur til Garmisch Partenkirchen i vinter og en 3 ukers tur til sør-Øst Asia til sommeren. Drar sammen med en venn Ellers snuser jeg på Bolivia neste år, men vi får se på det. Hehe man må leve livet så lenge man lever er det ikke det man sier? For alt jeg vet kan jeg være død om kort tid. Derfor har jeg litt hastverk som deg kanskje. Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er 18 og blitt dratt med litt rundt omkring av foreldre. Har nesten 200 flights på baken og holder på å skaffe meg jobb så jeg kan utnytte de billige flybillettene jeg har adgang til fram til jeg er noen og 20 år gammel. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er 22, og reiser for det meste i jobb. Blir vel i gjennomsnitt en tur eller to i måneden. De aller fleste turene er i Europa, så de lengre turene må jeg ta i ferier. Tre uker i USA fra og med fredag. Florida, Route 66 og Las Vegas. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) 17 Har reist en del med foreldre som reiser til steder som er interessante, og nokså langt unna Gran Canaria/charterfeber. Nå er jeg utvekslingselev i USA og får gjort mye reising her. Endret 12. oktober 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er 20, og familieferiane har stort sett vore campingvogn i det ganske land og Sverige, pluss ei sydlandsk turistfelle etter mykje om og men. Sukk... No står eg på eigne bein, og dei beste turane så langt har vore Sharm el sheikh - Egypt og Cairns - Australia, kor eg no har vore i røffly 3-4 månedar. Destinasjonane eg vil reise til er mange, og transportmiddela gjerne uvanlege. Dei mest nærliggande reisemåla for tida er nok Malaysia og Fiji. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå