Gå til innhold

Hvor gamle er vi reiseglade på forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme alder som deg. Omtrent 30 land besøkt pga. foreldres som har hatt internasjonale jobber og var reiseglade, men nå står jeg på egne føtter. Heldigvis betyr det at jeg kan besøke destinasjoner som de aldri ville besøkt.

Skitur til Garmisch Partenkirchen i vinter og en 3 ukers tur til sør-Øst Asia til sommeren. Drar sammen med en venn :)

Ellers snuser jeg på Bolivia neste år, men vi får se på det.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Samme alder som deg. Omtrent 30 land besøkt pga. foreldres som har hatt internasjonale jobber og var reiseglade, men nå står jeg på egne føtter. Heldigvis betyr det at jeg kan besøke destinasjoner som de aldri ville besøkt.

Skitur til Garmisch Partenkirchen i vinter og en 3 ukers tur til sør-Øst Asia til sommeren. Drar sammen med en venn :)

Ellers snuser jeg på Bolivia neste år, men vi får se på det.

Hehe man må leve livet så lenge man lever er det ikke det man sier? For alt jeg vet kan jeg være død om kort tid. Derfor har jeg litt hastverk som deg kanskje. :p

Lenke til kommentar

Er 20, og familieferiane har stort sett vore campingvogn i det ganske land og Sverige, pluss ei sydlandsk turistfelle etter mykje om og men. Sukk...

No står eg på eigne bein, og dei beste turane så langt har vore Sharm el sheikh - Egypt og Cairns - Australia, kor eg no har vore i røffly 3-4 månedar.

Destinasjonane eg vil reise til er mange, og transportmiddela gjerne uvanlege.

Dei mest nærliggande reisemåla for tida er nok Malaysia og Fiji.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...