Gå til innhold

veldig bra artikkel om WOW


Anbefalte innlegg

Akkruat så mye som det passer meg mens jeg fortsatt har tid til andre viktige ting i livet som å sosialisere, følge med på skolen osv. Det at man spiller WoW betyr ikke at man ikke kan gå ut å ha det gøy på en fredagskveld selv om mange tydligvis har det intrykket.

 

 

Hvis guilden raider den fredagskvelden..

Har enda til gode å være i en guild som gjør det altså. Vil tippe flertallet raider Mellom Mandag og Torsdag og kanskje til nøds Søndag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg raidet på fredager før! :new_woot: Men det var pre-tbc og vi ville cleare alt av content før TBC. Har ikke raidet på fredager siden.

 

Ellers vil jeg si at jeg er en nokså normal person som liker å spille, når jeg ikke er ute med kompiser og spiller frisbeegolf, går på kino, bowler eller drikker. Jeg tørr å innrømme at jeg har skulket skole for å spille, har sagt nei til å være med på IRL stuff for å spille og til og med latt morra mi gå hjem i regn for at jeg ikke ville hente henne, nettopp for å spille. Hadde jeg ikke spilt, så hadde jeg gjort noe annet som gjor at jeg ikke var tilgjengelig.

 

Og hva denne artikkelen prøver på, er jo en dårlig måte å skape reaksjon fra wow gamere, for i etterkanten si "hah! du er sint fordi vi traff rett og du er nørd!" jeg ble på ingen måte sint eller provosert av artikkelen, men heller av de som disser et spill, og deres spillere pga de har lest at noen andre har lest at spillet er kun for nørder uten et liv. Og har aldri prøvd spillet en gang, ikke giddet å se klipp på youtube en gang.

 

Well, thats just my thought about it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og hva denne artikkelen prøver på, er jo en dårlig måte å skape reaksjon fra wow gamere, for i etterkanten si "hah! du er sint fordi vi traff rett og du er nørd!" jeg ble på ingen måte sint eller provosert av artikkelen, men heller av de som disser et spill, og deres spillere pga de har lest at noen andre har lest at spillet er kun for nørder uten et liv. Og har aldri prøvd spillet en gang, ikke giddet å se klipp på youtube en gang.

 

Well, thats just my thought about it!

 

Så du mener altså at artikkelen lykkes i å fremprovosere en reaksjon fra wow-gamere? Er det ikke litt betenkelig at dette er et så ømt tema? Det må vel ligge litt sannhet bak?

Lenke til kommentar

 

Og hva denne artikkelen prøver på, er jo en dårlig måte å skape reaksjon fra wow gamere, for i etterkanten si "hah! du er sint fordi vi traff rett og du er nørd!" jeg ble på ingen måte sint eller provosert av artikkelen, men heller av de som disser et spill, og deres spillere pga de har lest at noen andre har lest at spillet er kun for nørder uten et liv. Og har aldri prøvd spillet en gang, ikke giddet å se klipp på youtube en gang.

 

Well, thats just my thought about it!

 

Så du mener altså at artikkelen lykkes i å fremprovosere en reaksjon fra wow-gamere? Er det ikke litt betenkelig at dette er et så ømt tema? Det må vel ligge litt sannhet bak?

 

Hvordan klarer du å lese at jeg mener at artikkelen lykkes med dette, da?

 

Eneste denne artikkelen har lykkes med er at en eller annen tulling uten noen form for kunnskap rundt world of warcraft og TG, klarer å bruke artikkelen for å skape uro.

Lenke til kommentar

Så du mener altså at du ville reagert på samme måte om det hadde vært Sims eller Fifa som ble hengt ut?

 

Han som skrev artikkelen ville vært en like stor idiot uansett, men jeg blir mer irritert av dette siden jeg er lei av å bli stemplet som den stereotypiske wow-spilleren som gikk ut av dato i 2005.

Lenke til kommentar

Han som skrev artikkelen ville vært en like stor idiot uansett, men jeg blir mer irritert av dette siden jeg er lei av å bli stemplet som den stereotypiske wow-spilleren som gikk ut av dato i 2005.

 

Som jeg tenkte.. Er det et følsomt tema på grunn av at du vet det ligger litt sannhet i det?

 

Ingen røyk uten ild er det noen som sier..

 

 

Det skal ikke mye til for å se at guilder som ensidia gir hele wow-spillerbasen dårlig ry. Og at wow skiller seg litt ut fra andre spill ettersom mange mister helt kontroll over spillingen sin.

Benekter du dette er du sikkert blant dem.

Lenke til kommentar

Han som skrev artikkelen ville vært en like stor idiot uansett, men jeg blir mer irritert av dette siden jeg er lei av å bli stemplet som den stereotypiske wow-spilleren som gikk ut av dato i 2005.

 

Som jeg tenkte.. Er det et følsomt tema på grunn av at du vet det ligger litt sannhet i det?

 

Ingen røyk uten ild er det noen som sier..

 

 

Det skal ikke mye til for å se at guilder som ensidia gir hele wow-spillerbasen dårlig ry. Og at wow skiller seg litt ut fra andre spill ettersom mange mister helt kontroll over spillingen sin.

Benekter du dette er du sikkert blant dem.

9552.JPG Ja stakkars usosiale Ensidia medlemmer. De sitter alle i mammas kjeller og drikker mountain dew.

Lenke til kommentar

Ja stakkars usosiale Ensidia medlemmer. De sitter alle i mammas kjeller og drikker mountain dew.

 

Hva i all verden skulle det bildet bevise? Det er vel ikke akkurat tvil om at ensidia og andre ex nihilum spillere har investert aaaltfor mye tid på dette spillet..

 

Syns artikkelen var grei, kunne vært morsommere hvis han hadde greid å bruke riktig lingo. Men merker litt nerd rage i kommentarene på artikkelen og denne tråden, hah.. Tar du deg nær av det er det kanskje en smule sannhet i det, just saying :whistle:

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Han som skrev artikkelen ville vært en like stor idiot uansett, men jeg blir mer irritert av dette siden jeg er lei av å bli stemplet som den stereotypiske wow-spilleren som gikk ut av dato i 2005.

 

Som jeg tenkte.. Er det et følsomt tema på grunn av at du vet det ligger litt sannhet i det?

 

Ingen røyk uten ild er det noen som sier..

 

 

Det skal ikke mye til for å se at guilder som ensidia gir hele wow-spillerbasen dårlig ry. Og at wow skiller seg litt ut fra andre spill ettersom mange mister helt kontroll over spillingen sin.

Benekter du dette er du sikkert blant dem.

9552.JPG Ja stakkars usosiale Ensidia medlemmer. De sitter alle i mammas kjeller og drikker mountain dew.

Et bilde av 2 demoner (røde øyne) er relevant hvordan :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...