Lmthaman Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 gammelt nytt, gammel diskusjon Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Artikkelen kunne vært dritmorsom om den hadde vært bedre skrevet. Ble skuffa... PS: Når søte jenter spiller WoW er det bare grisesexy! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 omg a girl! ..what is this I dont even.. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Oh yeah! Og jeg spiller alltid i undertøy, så klart. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Slapp av, Whiteshit, han troller. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Get back to the kitchen. 1 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Men å sitte på Facebook fra du kommer hjem fra skolen og oppdatere statusen hver halvtime for å si hva du spiser, at du sminker deg, at du driker osv. DET er jo sosialt? Grunnen til at folk spiller wow er fordi de syns det er et bra spill? Alle har vel et spill de syns er morsomt? Jeg skjønner bare ikke tankegangen til mange mennesker ... 1 Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg spiller WoW selv, men er helt enig i at det er skikkelig geeky og at fryktelig mange av WoW-spillerne er stakkars nerder uten liv. Kanskje slemt å si, men veldig sant Å sitte på Facebook kan ikke sammenliknes i mine øyne. Get back to the kitchen. Multitasking, baby! Endret 15. oktober 2010 av Lotielin 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg skjønner bare ikke tankegangen til mange mennesker ... De tenker ikke. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 gammelt nytt, gammel diskusjon "wow" kommer aldri til å bli sexy. Uansett hvordan men vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tipper mange av de som disser Wow, bruker mer tid foran TV'n enn mange Wow spillere bruker foran PC'n Jeg har ikke problemer med å innrømme at jeg spiller Wow, og jeg synes artikkelen hadde noen morsomme poenger (selv om de var basert på den gamle oppfatningen av PC-gamere, og ikke nødvendigvis Wow-gamere). Men så spiller jeg bare ca 4-5 timer på en gjennomsnittsuka også da, så jeg føler meg ikke akkurat truffet. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Vi kan jo prøve: Hvor mange timer pr uke brukere dere på å spille data? Og prøv å vær ærlige.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er ikke relevant til trådens emne, og det er mot forumets regler å gå off-topic. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Skal man gå såpass offtopic, kan jeg like godt spørre; hvor lang tid brukte du på å lage tåpelig avatar, moozeblaster? Ontopic: En admin kan sikkert stenge denne tråden? Ser ikke ut til at det kommer frem noe fornuftig her i mine øyne Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vi kan jo prøve: Hvor mange timer pr uke brukere dere på å spille data? Og prøv å vær ærlige.. Tja sånn 30, men det er jo ganske bra når du bruker 168 på å være retard. 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vi kan jo prøve: Hvor mange timer pr uke brukere dere på å spille data? Og prøv å vær ærlige.. Akkruat så mye som det passer meg mens jeg fortsatt har tid til andre viktige ting i livet som å sosialisere, følge med på skolen osv. Det at man spiller WoW betyr ikke at man ikke kan gå ut å ha det gøy på en fredagskveld selv om mange tydligvis har det intrykket. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Akkruat så mye som det passer meg mens jeg fortsatt har tid til andre viktige ting i livet som å sosialisere, følge med på skolen osv. Det at man spiller WoW betyr ikke at man ikke kan gå ut å ha det gøy på en fredagskveld selv om mange tydligvis har det intrykket. Hvis guilden raider den fredagskvelden.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Raid utenfor raid-time? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå