Gå til innhold

veldig bra artikkel om WOW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men å sitte på Facebook fra du kommer hjem fra skolen og oppdatere statusen hver halvtime for å si hva du spiser, at du sminker deg, at du driker osv. DET er jo sosialt?

Grunnen til at folk spiller wow er fordi de syns det er et bra spill?

Alle har vel et spill de syns er morsomt?

Jeg skjønner bare ikke tankegangen til mange mennesker ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller WoW selv, men er helt enig i at det er skikkelig geeky og at fryktelig mange av WoW-spillerne er stakkars nerder uten liv. Kanskje slemt å si, men veldig sant tongue.gif

 

Å sitte på Facebook kan ikke sammenliknes i mine øyne.

 

Get back to the kitchen.

Multitasking, baby! cool.gif

Endret av Lotielin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper mange av de som disser Wow, bruker mer tid foran TV'n enn mange Wow spillere bruker foran PC'n ;)

 

Jeg har ikke problemer med å innrømme at jeg spiller Wow, og jeg synes artikkelen hadde noen morsomme poenger (selv om de var basert på den gamle oppfatningen av PC-gamere, og ikke nødvendigvis Wow-gamere). Men så spiller jeg bare ca 4-5 timer på en gjennomsnittsuka også da, så jeg føler meg ikke akkurat truffet.

Lenke til kommentar

Vi kan jo prøve: Hvor mange timer pr uke brukere dere på å spille data? Og prøv å vær ærlige.. :thumbup:

Akkruat så mye som det passer meg mens jeg fortsatt har tid til andre viktige ting i livet som å sosialisere, følge med på skolen osv. Det at man spiller WoW betyr ikke at man ikke kan gå ut å ha det gøy på en fredagskveld selv om mange tydligvis har det intrykket.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...