Gå til innhold

veldig bra artikkel om WOW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lo godt av den jeg.. Betyr at jeg er mindre intelligent enn dere? :cry:

At du synes den er morsom, beviser ingenting, jeg fant noen morsomme poenger blant alt det dårlige også, men at du kommer inn her og rakker ned på wow-samfunnet bevisst, mens du aldri ellers er inne på dette underforumet, DET beviser at du er mindre intelligent enn oss.

Jeg synes underforumet "selvlaget kultur" høres en smule hippie-gay ut, men jeg kommer aldri til å bruke min tid kun på å poengtere det foran deg og de andre som bruker forumet.

 

 

Edit: skrivefeil

Endret av Necleto
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kall meg gjerne svett og nerd. Folk som snakker om ting de ikke vet noe om skal jo bare holde kjeft. Kan gjerne sitte og disse fotball og det norske landslaget med alle mulige taktikker og oddskuponger, men hvorfor bruke tiden? Om dere har lyst til og se på en hjernedød sport i mine øyne (blir hjernedød når man skriker, bråker og sloss over en fotballkamp) så vær så god, men jeg gidder ikke bruke tid og penger på å disse dere. Hele den artikkelen kan snus om og rettes mot fotball. Noe som heter at vi ikke er like. Vi har ikke samme interesser.

 

Jeg har også selvironi og takler slike artikler. Jeg syns også det kan være artig og at jeg kan se meg igjen i noe av det. Bare det ikke kommer kommentarer fra folk som aldri har rørt andre spill en de på 123spill.no om at det er super-gay og alle som spillere det er tapere. Har spilt mye fotball og fulgt med/følger med på et lag og føler jeg har litt innsikt i det også.

 

Min kommentar rundt dette feltet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Artikkelen stemmer jo på en prikk! Herregud WoW er en skikkelig møkka spill kun for svette nerder! Kom dere ut å spill litt fotball, sånn som alle normale folk gjør! Hvordan kan man spille et så dårlig spill, nei det fatter ikke jeg!

 

Herpa derpa derpa derp, derp de derpa derpde derp. Derpeti derp herpeti herp. Herp da derp da herp derp herp. Herp derp hurr! herpeti derpeti hurr, hurr durr derp. Herp derp derp!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Artikkelen stemmer jo på en prikk! Herregud WoW er en skikkelig møkka spill kun for svette nerder! Kom dere ut å spill litt fotball, sånn som alle normale folk gjør! Hvordan kan man spille et så dårlig spill, nei det fatter ikke jeg!

 

Mest aktiv i:

World of Warcraft (54 innlegg)

 

Busted!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...