Pokey Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg lo godt av den jeg.. Betyr at jeg er mindre intelligent enn dere? Jepp. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) jeg lo godt av den jeg.. Betyr at jeg er mindre intelligent enn dere? At du synes den er morsom, beviser ingenting, jeg fant noen morsomme poenger blant alt det dårlige også, men at du kommer inn her og rakker ned på wow-samfunnet bevisst, mens du aldri ellers er inne på dette underforumet, DET beviser at du er mindre intelligent enn oss. Jeg synes underforumet "selvlaget kultur" høres en smule hippie-gay ut, men jeg kommer aldri til å bruke min tid kun på å poengtere det foran deg og de andre som bruker forumet. Edit: skrivefeil Endret 10. oktober 2010 av Necleto 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kall meg gjerne svett og nerd. Folk som snakker om ting de ikke vet noe om skal jo bare holde kjeft. Kan gjerne sitte og disse fotball og det norske landslaget med alle mulige taktikker og oddskuponger, men hvorfor bruke tiden? Om dere har lyst til og se på en hjernedød sport i mine øyne (blir hjernedød når man skriker, bråker og sloss over en fotballkamp) så vær så god, men jeg gidder ikke bruke tid og penger på å disse dere. Hele den artikkelen kan snus om og rettes mot fotball. Noe som heter at vi ikke er like. Vi har ikke samme interesser. Jeg har også selvironi og takler slike artikler. Jeg syns også det kan være artig og at jeg kan se meg igjen i noe av det. Bare det ikke kommer kommentarer fra folk som aldri har rørt andre spill en de på 123spill.no om at det er super-gay og alle som spillere det er tapere. Har spilt mye fotball og fulgt med/følger med på et lag og føler jeg har litt innsikt i det også. Min kommentar rundt dette feltet. 6 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er jo det man skal gjøre på The Gathering. Alltid trodd LAN sto for Landsforening for Asosiale Nerder jeg. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Artikkelen stemmer jo på en prikk! Herregud WoW er en skikkelig møkka spill kun for svette nerder! Kom dere ut å spill litt fotball, sånn som alle normale folk gjør! Hvordan kan man spille et så dårlig spill, nei det fatter ikke jeg! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 I sense a troll, eller en veldig lite intelligent person Satser på det første. Siden denne tråden sikkert påkaller flere slike idioter, melder jeg meg ut av diskusjonen. Have "fun". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Artikkelen stemmer jo på en prikk! Herregud WoW er en skikkelig møkka spill kun for svette nerder! Kom dere ut å spill litt fotball, sånn som alle normale folk gjør! Hvordan kan man spille et så dårlig spill, nei det fatter ikke jeg! Herpa derpa derpa derp, derp de derpa derpde derp. Derpeti derp herpeti herp. Herp da derp da herp derp herp. Herp derp hurr! herpeti derpeti hurr, hurr durr derp. Herp derp derp! 7 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hihi...nerdrage fra wowfansen så det holder.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, nå ble jeg skikkelig sur og gretten altså. Fikk virkelig lyst til å drepe noen nå etter å ha lest at noen vitset om spillet mitt!!! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 JEG BLIR SÅ UFATTELIG SINT OG SÅNT. 4 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Artikkelen stemmer jo på en prikk! Herregud WoW er en skikkelig møkka spill kun for svette nerder! Kom dere ut å spill litt fotball, sånn som alle normale folk gjør! Hvordan kan man spille et så dårlig spill, nei det fatter ikke jeg! Mest aktiv i: World of Warcraft (54 innlegg) Busted! 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) ^Psst! Jeg tror det var ment ironisk. Endret 12. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ^Psst! Jeg tror det var ment sarkastisk. Vet....kanskje litt feil ordbruk av meg akkurat der Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ja, nå ble jeg skikkelig sur og gretten altså. Fikk virkelig lyst til å drepe noen nå etter å ha lest at noen vitset om spillet mitt!!! Har allerede hvert ute og slakta fire fotball lag jeg så er litt foran deg... Endret 12. oktober 2010 av Refsa Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg drepte hamsteret mitt og skriver i dette øyeblikk "FUCK PONDUS.NO HELTER SKELTER" med blodet dens. Bilder blir sendt til pondus.no snart. Nå skjønner de nok at de ikke skal kødde med spillet mitt! Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Steike ta. Jeg ble så sinna at jeg overklokka WoW pcen min litt for mye, nitrogen avkjølinga tålte det ikke! Nå sitter jeg å skriver på min andre pc. Den har bare 6-kjernes 7.5ghz cpu! Hva skal jeg gjøre nå!? Får bare 475 FPS i WoW! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Good lord..ikke fordi dere gjør narr av WoW, go ahead, men det er noen av de mest latterlig dårlige forsøkene på å være morsom jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dårlig humor avler dårligere humor. 3 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 synes ikke den var så gale jeg Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dårlig humor avler dårligere humor. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå