Gå til innhold

veldig bra artikkel om WOW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg tror at alle muslimer er glade i å sprenge seg selv i lufta.

 

Artikkelen er ikke morsom siden det eneste forfatteren gjør er å rakke ned på en steriotypi, noe som for det første har blitt gjort 1000 ganger før, og for det andre er rent oppspinn.

 

Jeg vil tro at jeg hadde synes det vare mye morsommere hvis forfatteren hadde funnet på noe nytt og originalt, og også tatt noe som har en rot i virkeligheten og vridd det til en morsom tekst på en intelligent måte.

 

Meen, hva vet vel jeg. Humor er så mangt, og det å si at "du har dårlig humor" blir kanskje litt teit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har ikke noe med selve artikkelen å gjøre, men det er tydelig hvorfor du er her inne...

Du er antagelig en sånn som ser ned på dem som spiller wow, du kom inn her for å uttrykke hvor tåpelige vi er, og at du syntes det lå mye fakta i pondus artikkelen. Vi har ikke noe liv og er tåpelige? Joda, lurer på hvem som skal ha de kortene i denne sammenhengen.

Å komme inn på vårt underforum bare for å uttrykke din egen misnøye over fenomenet for så å stikke igjen? jeez...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

JEG synes forfatteren egentlig bare kopierer "dissing" man har sett før og faller igjennom på at han heller ikke har spurt noen om hva WoW handler om.

 

Dette er altså de som spiller. Men hva spiller de? Vel. Vi aner strengt tatt ikke.

Vi vet bare at de lager seg en figur i dette spillet.

 

Jeg er dog enig i at TG er litt vel over the top :p

Hva f**n er vitsen med å dra på LAN når man uansett blir sittende på skype eller VT selv om kompisene er 2 cm fra deg :p

 

Triple monitorer, med oppløsning så de kan se hudormene i pannehuden på figuren sin. 9.1 surroundanlegg, en nitrogenkjølt monster-PC som er mer utspjåket og neonifisert enn samtlige Fast & Furious-riskokere.

 

Vel... DETTE hadde jeg ikke nekta på å lekt litt med :new_woot:

Lenke til kommentar

Har ikke noe med selve artikkelen å gjøre, men det er tydelig hvorfor du er her inne...

Du er antagelig en sånn som ser ned på dem som spiller wow, du kom inn her for å uttrykke hvor tåpelige vi er, og at du syntes det lå mye fakta i pondus artikkelen. Vi har ikke noe liv og er tåpelige? Joda, lurer på hvem som skal ha de kortene i denne sammenhengen.

Å komme inn på vårt underforum bare for å uttrykke din egen misnøye over fenomenet for så å stikke igjen? jeez...

 

+1

 

Helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...