stout Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som har bestillt noe fra disse sidene? www.shocktees.com www.tshirthell.com tshirtgiant.site.yahoo.com (url tag funker ikke med denne) Vil gjerne høre litt om erfaringer med kvalitet på skjorter og trykk, leveringstid, samt lignende sider... På forhånd takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 ikke?? tshirtgiant.site.yahoo.com Lenke til kommentar
ratm Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som vet om det finns noen webshops i Norge som selger kuule t-shirts??? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som vet om det finns noen webshops i Norge som selger kuule t-shirts??? Fant en engang som solgte geniale t-skjorter. De var ikke billige, da... Oransje med "County Jail" og serienummer og sånt. Men husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som vet om det finns noen webshops i Norge som selger kuule t-shirts??? vet ikke om det er dette du leter etter da http://www.bodymap.no/ du finne noen t-sjorter der, under punk og new-punk som er litt morsomme du kan vel også spørre psilocybe han har nemlig mange kule t-sjorter men jeg vet ikke hvor han har fått dem fra Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 har bestilt et par tskjorter fra tshirthell.com, og kvaliteten er ingenting å grine på nesen av, ei heller leveringstiden. bestilte 'I fucked the girl in Hanson', 'homosexuals are gay', 'suicide bomber', og 'look at my chest when I'm talking to you' (til fruen). de har fått et par nye saker siden den gang, så det blir nok en liten bestilling til om ikke så lenge. edit: hyl! 229kr for en enkel t-skjorte på bodymap? landeveisrøveri på åpen dag, kaller vi sånt. ebay har forresten masse snadder innimellom. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som vet om det finns noen webshops i Norge som selger kuule t-shirts??? Fant en engang som solgte geniale t-skjorter. De var ikke billige, da... Oransje med "County Jail" og serienummer og sånt. Men husker ikke hva den het. www.exist.no ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 www.exist.no ? hyl, for noen priser! 500kr for en workshirt? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 www.exist.no ? Var den jeg tenkte på ja. Takker! Hm.. Prisene var litt stygge, dah... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Åssen er det med moms/toll og og alt det staten skal ha? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 har bestilt et par tskjorter fra tshirthell.com, og kvaliteten er ingenting å grine på nesen av, ei heller leveringstiden. bestilte 'I fucked the girl in Hanson', 'homosexuals are gay', 'suicide bomber', og 'look at my chest when I'm talking to you' (til fruen). de har fått et par nye saker siden den gang, så det blir nok en liten bestilling til om ikke så lenge. edit: hyl! 229kr for en enkel t-skjorte på bodymap? landeveisrøveri på åpen dag, kaller vi sånt. ebay har forresten masse snadder innimellom. http://www.tshirthell.com/images/contestpi...ics/a01_001.jpg Dette er deg? :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Hehe, må kjøpe noen av de baby skjortene Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 De har noen kule t-shirts her:(UK shop) www.cyberdog.net Kul sjappe i Soho, London. 8) Lenke til kommentar
J0kke Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 www.tshirthell.com er rimelig bra, har holdt leveringstid på tskjortene jeg har bestilt og er rimelige, har leita en del andre steder men de tar ofte dobbelt så mye i frakt, i tillegg har jo tshirthell.com de feteste tskjortene http://www.tshirthell.com/shirts/products/...3/a133_b_26.jpg <-- min ene i tillegg kommer 1 tskjorte fra tshirthell.com + frakt på under 200,- NOK som vel er grensa for tollfri? hvis jeg ikke tar feil, har ihvertfall ikke betalt toll før Lenke til kommentar
stout Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 ...i tillegg kommer 1 tskjorte fra tshirthell.com + frakt på under 200,- NOK som vel er grensa for tollfri? hvis jeg ikke tar feil, har ihvertfall ikke betalt toll før Skulle ikke den grensa økes til 1000,- fra Januar i år eller noe? Kjekt om noen vet dette, toll er noe drit.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 man flesker da til med et par t-skjorter når man først er i gang.. kan ikke huske å ha betalt toll på så mange av t-skjortene mine, egentlig.. en eller to ganger av 5-6 svære bestillinger. Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Her er i alle fall Norges Feteste T-skjorter . Lenke til kommentar
stout Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Hvordan er størrelsene på tshirthell? Regner egentlig med at large er stor nok, men det hadde vært kjekt å ha noe å sammenligne med.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Hvordan er størrelsene på tshirthell? Regner egentlig med at large er stor nok, men det hadde vært kjekt å ha noe å sammenligne med.. de var store i forhold til norske t-skjorter. large holdt fint til meg, selv om jeg bruker xl til vanlig. Lenke til kommentar
stout Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Takker for hjelpen! Off to tshirthell I go.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå