Gå til innhold

kule t-skjorter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestilt et par tskjorter fra tshirthell.com, og kvaliteten er ingenting å grine på nesen av, ei heller leveringstiden.

 

bestilte 'I fucked the girl in Hanson', 'homosexuals are gay', 'suicide bomber', og 'look at my chest when I'm talking to you' (til fruen). de har fått et par nye saker siden den gang, så det blir nok en liten bestilling til om ikke så lenge.

 

edit: hyl! 229kr for en enkel t-skjorte på bodymap? landeveisrøveri på åpen dag, kaller vi sånt.

 

ebay har forresten masse snadder innimellom. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finns noen webshops i Norge som selger kuule t-shirts???

Fant en engang som solgte geniale t-skjorter. De var ikke billige, da... Oransje med "County Jail" og serienummer og sånt.

 

Men husker ikke hva den het. :cry:

 

www.exist.no ?

Lenke til kommentar
har bestilt et par tskjorter fra tshirthell.com, og kvaliteten er ingenting å grine på nesen av, ei heller leveringstiden.

 

bestilte 'I fucked the girl in Hanson', 'homosexuals are gay', 'suicide bomber', og 'look at my chest when I'm talking to you' (til fruen). de har fått et par nye saker siden den gang, så det blir nok en liten bestilling til om ikke så lenge.

 

edit: hyl! 229kr for en enkel t-skjorte på bodymap? landeveisrøveri på åpen dag, kaller vi sånt.

 

ebay har forresten masse snadder innimellom. :)

 

 

http://www.tshirthell.com/images/contestpi...ics/a01_001.jpg

 

Dette er deg? :wink:

Lenke til kommentar

www.tshirthell.com er rimelig bra, har holdt leveringstid på tskjortene jeg har bestilt og er rimelige, har leita en del andre steder men de tar ofte dobbelt så mye i frakt, i tillegg har jo tshirthell.com de feteste tskjortene ;)http://www.tshirthell.com/shirts/products/...3/a133_b_26.jpg <-- min ene ;)

i tillegg kommer 1 tskjorte fra tshirthell.com + frakt på under 200,- NOK som vel er grensa for tollfri? hvis jeg ikke tar feil, har ihvertfall ikke betalt toll før ;)

Lenke til kommentar
...i tillegg kommer 1 tskjorte fra tshirthell.com + frakt på under 200,- NOK som vel er grensa for tollfri? hvis jeg ikke tar feil, har ihvertfall ikke betalt toll før ;)

 

Skulle ikke den grensa økes til 1000,- fra Januar i år eller noe?

Kjekt om noen vet dette, toll er noe drit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...