Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei! Installerte GTA IV idag og så skulle jeg ta en bil og da kjører den bar erett fram, man kan svinge og man kan bremse den om man trykker på space, men man kan ikke kjøre bakover. Så om jeg krasjer inn i en vegg så må jeg ta en annen bil fordi den bilen ikke kjører bakover. Og personen går som når man er full i GTA San Andreas (kamera "gynger" fra side til side) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skjekk instillinger, og se om du har noe som heter framelimiter. Sett den på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva om jeg ikke har noe som heter det? Kan ikke finne den skjønner du Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Høres ut som en piratversjon av GTA med en dårlig crack Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Restarta pcen og så spillet gjorde litt endringer i instillingene og det funka, men litt laggete og likte ikke hvordan spille utvikler seg, altså hva man må gjøre og slikt (kanskje fordi det var for laggete) så bar eavinstallerte det, tror nok jeg holder meg til COD og kanskje GTA SA selv om den er gammel er det den beste i GTA serien Endret 10. oktober 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hei! Installerte GTA IV idag og så skulle jeg ta en bil og da kjører den bar erett fram, man kan svinge og man kan bremse den om man trykker på space, men man kan ikke kjøre bakover. Så om jeg krasjer inn i en vegg så må jeg ta en annen bil fordi den bilen ikke kjører bakover. Og personen går som når man er full i GTA San Andreas (kamera "gynger" fra side til side) Det skjer vis GTA IV er en torrent piratkopiert Restarta pcen og så spillet gjorde litt endringer i instillingene og det funka, men litt laggete og likte ikke hvordan spille utvikler seg, altså hva man må gjøre og slikt (kanskje fordi det var for laggete) så bar eavinstallerte det, tror nok jeg holder meg til COD og kanskje GTA SA selv om den er gammel er det den beste i GTA serien GTA SANANDREAS MULTIPLAYER SA-MP vis du har det? vis ikke http://sa-mp.com/download.php NB, støtter kun PC versjon Endret 12. oktober 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Jepp har den. Måtte bruke en downgrader patch for å installere mp. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Installerte GTA IV idag og så skulle jeg ta en bil og da kjører den bar erett fram, man kan svinge og man kan bremse den om man trykker på space, men man kan ikke kjøre bakover. Så om jeg krasjer inn i en vegg så må jeg ta en annen bil fordi den bilen ikke kjører bakover. Og personen går som når man er full i GTA San Andreas (kamera "gynger" fra side til side) Det skjer vis GTA IV er en torrent piratkopiert Det skjer hos meg også, og jeg har kjøpt mitt gjennom steam... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Installerte GTA IV idag og så skulle jeg ta en bil og da kjører den bar erett fram, man kan svinge og man kan bremse den om man trykker på space, men man kan ikke kjøre bakover. Så om jeg krasjer inn i en vegg så må jeg ta en annen bil fordi den bilen ikke kjører bakover. Og personen går som når man er full i GTA San Andreas (kamera "gynger" fra side til side) Det skjer vis GTA IV er en torrent piratkopiert Det skjer hos meg også, og jeg har kjøpt mitt gjennom steam... kjør en crack da? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Dette skjer kun i den første cracka utgaven! Det finnes en crack fiks til dette! Eneste måten eg kan fatte og begripe at du som har kjøpt det gjennom steam og har dette problemet, må være hvis du har kjøpt det og så lagt til en gammel crack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå