sverreertøff Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Er det noen som har en fullversjon av photographer til 3650 som de kan sende til mailen min: [email protected] Jeg hadde fullversjonen men den klikka og jeg måtte slette den. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Sånne tråder er bare morsomme (og litt irriterende). Lenke til kommentar
soft Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 ok her er "photographer" Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 ok her er "photographer" :wink: :wink: :oops: :oops: Glem det. Jeg fant den igjen på dataen. Digg med fullversjon av Photographer. Cracked!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 hva med å fortelle det til folk som bryr seg? Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 hva med å fortelle det til folk som bryr seg? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg syntest i grunn ikke at Sverre er noe tøff i det hele tatt jeg da men.. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Hva gjør "photgrafer" då Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Det er et program til 3650 for å ta bilder med som er bedre en det som er innebygd. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Hva gjør "photgrafer" då velvel.. bedre og bedre. kvaliteten er den samme, forskjellen er at du kan zoome opptil 1600% (digitalt, så kvaliteten blir så-som-så), du kan ta panorama-bilder (knips et bilde, så får du litt av høyre siden av det bildet plassert på venstre side i viewfinderen.. og på den måten kan du ta 360 graders bilder. problemet er bare at bildene er låst til 480 pixels i bredden, så flere enn to bilder blir uforskammet lite), også kan du legge "masker" på bildene. ikke særlig bra program, egentlig.. sverre: ble det for vanskelig for deg? ok, en gang til. hysj med den evinnelige masingen om programvare til 3650. finn deg en yahoo-group og bla gjennom filene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå