Sjohej Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hei:) jeg tenkte jeg skulle prøve meg på å remixe noen sanger noen som vet om noen sanger? jeg bruker virtual Dj. PS: jeg er nybegynner Endret 9. oktober 2010 av anderssxd Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 er egentlig ikke så nøye, bare nevn noen som passer å bli mixet sammen:P Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Helst ingen. Re-mixer er noe av det verste som har hendt siden atomvåpen. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 gjerne kom med serriøse svar... -.- Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvis du ikke vet om noen sanger enda er det kanskje lurere å begynne med å høre på litt musikk fremfor å prøve seg som remixer. Endret 12. oktober 2010 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 sorry da... men hadde vært fint med tips uansett.... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er langt ifra noen som helst remixer eller noenting av det. Men jeg regner med at det meste starter med "hmm hadde ikke vært fett med den beaten der mellom der også legge på det der?" Finn en random sang du liker og hør på den. Synes du noe hadde vært "bedre" så se om du får til det. Aner ikke jeg siden jeg ikke driver med slikt, men håper det hjelper noe. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er ikke så fan av remixer egentlig. Har du hørt Bang Bang - Nancy Sinatra ( sang- artist) ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skal du mixe eller remixe? Personlig bruker jeg denne siden for å finne potensielle låter jeg kan remixe. Ett annet sted for å finne melodier til låter som du lurer på er her: http://www.nonstop2k.com/, de pleier også å ha konkurranser blant medlemmene for å se hvem som klarer å lage den beste remixen av ett bestemt låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå