Mala Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 har kjøpt bestilt meg ett nytt skjermkort, men vil gjerne se kor lang eg kan oc ett gf2 mx 440 kort. anbefalte er vel 10% av totale hastigheten på kortet, riktig?? kortet har en liten vifte som kjøler.. noen som har ide? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Gå noen og noen MHz av gangen, prøv å spill litt, teste med 3Dmark ++ så finner du ut om det er stabilt og om du får "artifacts". Det er forskjell fra kort til kort hvor langt du kan klokke dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 fikk engine clock`en opptil 214 mhz, memory clock opptil 174 mhz, uten noen artifacts. bare om noen ville vite det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 nai ikke no særli, men er jo litt kjekt å få presset kortet max da 8) så lenge det kjører stabilt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Se signatur... :o standard kjøling eller?? hvilket merke? var en del forskjell det der ja 8) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 :o standard kjøling eller?? hvilket merke? var en del forskjell det der ja 8) Merket har jeg ikke peil på, pappa kjøpte maskina for 2år siden, som jeg nå har fått (el-kjøp shit) Jeg har vann på GPU med Koolance vannblokk og passiv radiator... Det står en gammel 60mm@5volt vifte i døra rettet mot minne, men ingen kjøleribbe der, enda... Mulig jeg oppgraderer litt: 3stk 92mm på radiator + masse kobber på minne + 120mm i dør Lenke til kommentar
cybergasm Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 mitt gforce2 mx 400 har en orginal gpu clock på 200 mhz og memory clock på 300 mhz. jeg kjører det nå på 230 mhz på gpu og 410 mhz på memory har satt på ei amd k6 cpu vifte men ingenting mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 mitt gf 2 kort er ett pci kort, bare så det er sagt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå