Senzation Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg driver med grafisk design, men har ikke utdanning i feltet så jeg kan ikke kalle meg en "Grafisk Designer". Noen som har en annen tittel som kan brukes for en som driver med dette? Jeg skal starte bedrift, så jeg skal levere design-tjenester. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Grafisk designer er ikke en beskyttet tittel, så jo, du har lov til å kalle deg det. Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Da var jo den saken grei, takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Bare hyggelig Til din opplysning så finnes det en beskyttet tittel for grafiske designere, og det er AMG (Autorisert Medlem Grafill), som du kan lese mer om her: http://www.grafill.no/templates/MenuLevel2Article____899.aspx Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Ok, takk for god informasjon ! Dette hjalp meg veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå