Noobsy Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hejaa! Jeg har planer om å kjøpe en mini-pc pga den 17"(bærbar) jeg har, veier for mye til å ha den med til div steder. Så da tenkte jeg at jeg kunne skaffe meg en litt nettere pc. Den skal bli brukt til å surre på internett med, og se filmer. Jeg har også lyst til å bruke den til å laste ned filmer, og se dem på TV'en via en hdmi kabel. Funker dette på minipcer? Ivertfall, så må den være lett, og enkel å ha med seg, og ikke være så veeeeeldig dyr Min nåværende pc kostet 18.000 kr, så har ikke lyst til å bruke så mye penger for en pc som bare skal brukes til internett og film Har dere noen forslag til hvilken mini-pc jeg burde velge? Hvem som er best i test osv? Kravene er; liten og nett. (er ikke såååå viktig, med mindre den ikke veier 5 kg og vondt å få med seg). Kunne bruke den til å laste ned filmer fra piratebay feks og se via Vuze. (At den takler noen programmer som Vuze og VLC uten å krasje). Ikke altfor dyr. Helst under 5000 kr :-) Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Har sjekket litt rundt, og funnet ut at Acer Aspire 1810TZ er en av de få som har HDMI Inngang, men jeg finner den ikke i noen butikker Noen som vet om det er kommet en nyere versjon av denne eller noe sånt? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har sjekket litt rundt, og funnet ut at Acer Aspire 1810TZ er en av de få som har HDMI Inngang, men jeg finner den ikke i noen butikker Noen som vet om det er kommet en nyere versjon av denne eller noe sånt? Tror den nye versjonen heter 1830.. Har selv 1810TZ, meget fornøyd med den. Mvh Lenke til kommentar
Noobsy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Åja, okey! Sjekket litt nå, så at de hadde den inne på nettbutikker. Har du brukt pcen til film via hdmi eller? Har du noen positive / negative erfaringer? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå