Jaudu Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lurte på om jeg kan gå f.eks til jernia og lage en kopi av bilnøkkelen min? Siden jeg bare har 1 nøkkel, og jeg vil helst ha en reservenøkkel. Det er sentrallås, men det er ikke fjernstyrt, så har ikke noe åpne/lukke knapper på nøkkelen. Men bilen har startsperre, så lurte på om det er no spesielt innebygget i nøkkelen, noe elektronisk? Slik at jeg ikke kan bare lage kopi av nøkkelen hos jernia osv? Vært ganske kjekt og bare betalt 100kr hos jernia for kopi Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dessverre så er det nok ikke så enkelt, du kan vel bestille uslipt nøkkel på merkeverkstedet med chip inni så du får starta bilen. Koster vel i overkant av en tusenlapp det + sliping. Du må nok til en låsesmed for å få kopiert en slik nøkkel, fikk ikke kopiert nøkkel til mopeden min engang hos jernia. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan prøve og dra til en låsesmed og forhøre meg, hvis ikke så går jeg til forhandler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå