Pitt Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei Ved kjøp av garagjeplass i garagjeanlegg vil det automatisk øke verdien på leiligheten med den summen garagjeplassen kostet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Brukte bolig kalkulatoren til DinSide på min egen kåk , med og uten garasje(leielighet selveier/sameie i Oslo). Med garasje + 120000,- i antatt verdi http://www.dinside.no/104306/hva-er-boligen-verdt Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Brukte bolig kalkulatoren til DinSide på min egen kåk , med og uten garasje(leielighet selveier/sameie i Oslo). Med garasje + 120000,- i antatt verdi http://www.dinside.no/104306/hva-er-boligen-verdt Det var smart. Men det står garasje, så blir vel kanskje ikke helt riktig når man har leilighet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Joda det bør være 'riktig' beregning. Data hentes fra område/vei man bor i - og basert på likeverdige salg/kjøp fra leiligheter/boliger i samme vei/område med og uten plass i innvendig/lukket garsjeanlegg. Jeg har plass i et såkalt innvendig/lukket "garasje-anlegg" - dvs bor i en 6 manns bolig ala' rekkehus - men garasjeplassen til min bolig er i det innvendige/lukkede "garasjeanlegget" under en av sameiets lav-blokker. Endret 9. oktober 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Okey.. Da gir den en grei indikasjon. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Uavhengig av verdiøkning vil du uansett gjøre boligen mer attraktiv. Dermed tiltrekker du deg flere kjøpere og har større sjanse for å selge, og eventuelt å selge over takst. I dagens marked vil jeg si at det er minst like viktig. Ting går ikke over takst med mindre det er flere som byr mot hverandre, og jo flere som ser boligen jo flere kan potensielt by på den Endret 9. oktober 2010 av enden Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, enig, du har et bra poeng der "enden". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå