Gå til innhold

Gateway SX2850-01 Desktop PC

Anbefalte innlegg

http://www.amazon.co...k/dp/B003N2OYN6

Gateway SX2850-01 Desktop PC comes with these specs: Intel Core i3-540 Processor 3.0GHz with Intel Hyper-Threading Technology, Windows 7 Home Premium, Intel H57 Express Chipset, 4096MB DDR3 Memory, Integrated Intel HD Graphics, 1TB SATA Hard Drive (Green Product - variable RPM), Multi-in-1 Digital Media Card Reader, High-Definition Audio Support with 5.1-channel Audio Support, 11 - USB 2.0, Keyboard and Mouse, 12.0 lbs. | 5.4 kg (system unit only), 1 Year Parts and Labor Limited Warranty with Toll-Free Tech Support, Registration/ Limited Warranty Card, Norton Internet Security Suite 2009 Trial

Noen som har erfaring med denne, eller kan si hvordan den er, skal bruke den for det meste til å spille av 720 og evt 1080 filmer, vil gjerne at den skal gå fort..? hvordan er det å bestille pc fra utlandet, er det dumt?

(skal kobles til tv)

post-210325-1286624569,4299_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det absolutt ikke, det er den jeg kjøpte for å bruke til avspilling av 720 og 1080, som den lovet, men returnerer den etter 4 dagers bruk, pga den hakker hele tiden, bare ved åpning av internett eller mapper.. har ingen sjans til å spille av 1080, hakker ofte på 720.

Lenke til kommentar

nei, bare den første.

den siste vil jeg ikke si er en "mediapc" tross alt veier den 10 kg.. den i midten har jeg ikke sentt ordentlig på., men så den kom uten os, så, maskin+os blir plutserlig 5000,- og det blir litt mye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...