Gå til innhold

Kamptråd - Kroatia vs Norge (Privatlandskamp)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag kan vi trygt si lykken snudde, med tanke på kampen vår og danmark :(

:roll: Vi har vunnet tre kvalikkamper. To av dem mot mer eller mindre lilleputtnasjoner. Og så venter man at vi skal slå et av Europas bedre lag, eller så har lykken snudd? Kom ned på jorda.

Danmark blir en helt annen kamp, og det er nesten et halvt år til!

Lenke til kommentar

måtte dessverre skifte kanal :( , fordi jeg måtte se noe annet. hvordan har kampen utviklet seg fra rundt 60 min og hvordan endte det?

Kjedelige greier. Kroatia spiller ball i forsvar, mens vi bare står og ser på. Greit at det er treningskamp, men litt mer innsats burde være mulig å forvente.

Lenke til kommentar

Så lenge Portugal går på en smell i EM-kvalikk er det ganske care hva som skjer med Norge i en privatkamp egentlig. Tviler på at Island holder det helt inn dog, men det ville vært fantastisk. Skjer det, samt at vi slår Danmark på Ullevål så skal vi nesten være i EM.

Lenke til kommentar

Hørte Drillo nå nettopp. Og som vanlig tenker jeg likt han.

Dette var slett ikke så galt som noen kanskje tror. Vi dummet oss ikke ut på noen måte. Med mange nye og unge spillere spilte vi nesten jevnt med et at Europas beste lag.

Som Drillo synes jeg det var en postiv og nyttig gjennomkjøring.

Tror ikke det er grunn til å se svart på fortsettelsen pga dette tapet.

Lenke til kommentar

For et slurvete forsvarsspill vi leverte i dag. Og siden privatlandskamper skal brukes som et "studium" for å utvikle laget videre, synes jeg ikke vi eksperimenterte nok offensivt. Vi har mye å gå på. Om vi taper denne kampen spiller ingen rolle for min del, heller måten vi taper den på.

Lenke til kommentar

La ikke spesifikt merke til Henriksen. Men Drillo var meget godt fornøyd med Hensriksen, så da var det nok ikke gale

Daniel Braathen (er det rett skrevet? ) prøvde og slet hele tiden. Men fikk det aldri helt til.

Norge mangler en skikkelig anker på midtbanen.

Lenke til kommentar

Braaten er ikke en kantspiller. Skal han spille (og lykkes) på landslaget må han få starte på topp. Men det kommer vel ikke til å skje så lenge vi spiller i 4-5-1.

Ikke mens Carew og Moa er friske. Ser ikke for meg at Braathen er en type som gjør en god jobb alene på topp.

Lenke til kommentar

La ikke spesifikt merke til Henriksen. Men Drillo var meget godt fornøyd med Hensriksen, så da var det nok ikke gale

Meget godt fornøyd med en spiller man bytter ut til pause. Hvorfor han ikke kunne spille hele kampen eller i alle fall mer er for meg et mysterium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...