Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Norge ruler. Not. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei jeg tror jeg heller følger med på Holland-Sverige. Det her var for dårlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Carew! Panser på topp! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 I dag kan vi trygt si lykken snudde, med tanke på kampen vår og danmark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vi spiller ikke kvalikkamp. Vi får "lov" til å tape da. Jarstein har vært god. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 I dag kan vi trygt si lykken snudde, med tanke på kampen vår og danmark Vi har vunnet tre kvalikkamper. To av dem mot mer eller mindre lilleputtnasjoner. Og så venter man at vi skal slå et av Europas bedre lag, eller så har lykken snudd? Kom ned på jorda. Danmark blir en helt annen kamp, og det er nesten et halvt år til! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei det mener jeg aldeles ikke, 2-1 tap er ikke verdens undergang, men spillet har vært forferdelig til tider. Jada reservelag og alt det der, men med andre omgang mot kypros friskt i minne, er det ikke mye å hoppe i taket av. Kom litt ned på jorda nå ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 2-1 er helt greit. Bare treningskamp uansett. Island har utliknet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 måtte dessverre skifte kanal , fordi jeg måtte se noe annet. hvordan har kampen utviklet seg fra rundt 60 min og hvordan endte det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 måtte dessverre skifte kanal , fordi jeg måtte se noe annet. hvordan har kampen utviklet seg fra rundt 60 min og hvordan endte det? Kjedelige greier. Kroatia spiller ball i forsvar, mens vi bare står og ser på. Greit at det er treningskamp, men litt mer innsats burde være mulig å forvente. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Så lenge Portugal går på en smell i EM-kvalikk er det ganske care hva som skjer med Norge i en privatkamp egentlig. Tviler på at Island holder det helt inn dog, men det ville vært fantastisk. Skjer det, samt at vi slår Danmark på Ullevål så skal vi nesten være i EM. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hørte Drillo nå nettopp. Og som vanlig tenker jeg likt han. Dette var slett ikke så galt som noen kanskje tror. Vi dummet oss ikke ut på noen måte. Med mange nye og unge spillere spilte vi nesten jevnt med et at Europas beste lag. Som Drillo synes jeg det var en postiv og nyttig gjennomkjøring. Tror ikke det er grunn til å se svart på fortsettelsen pga dette tapet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ingen krise dette. Men noen skal alltid rope høyest når det kommer et tap, same old. Hvordan gjorde Henriksen det? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 For et slurvete forsvarsspill vi leverte i dag. Og siden privatlandskamper skal brukes som et "studium" for å utvikle laget videre, synes jeg ikke vi eksperimenterte nok offensivt. Vi har mye å gå på. Om vi taper denne kampen spiller ingen rolle for min del, heller måten vi taper den på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 La ikke spesifikt merke til Henriksen. Men Drillo var meget godt fornøyd med Hensriksen, så da var det nok ikke gale Daniel Braathen (er det rett skrevet? ) prøvde og slet hele tiden. Men fikk det aldri helt til. Norge mangler en skikkelig anker på midtbanen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Braaten er ikke en kantspiller. Skal han spille (og lykkes) på landslaget må han få starte på topp. Men det kommer vel ikke til å skje så lenge vi spiller i 4-5-1. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Braaten er ikke en kantspiller. Skal han spille (og lykkes) på landslaget må han få starte på topp. Men det kommer vel ikke til å skje så lenge vi spiller i 4-5-1. Ikke mens Carew og Moa er friske. Ser ikke for meg at Braathen er en type som gjør en god jobb alene på topp. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 La ikke spesifikt merke til Henriksen. Men Drillo var meget godt fornøyd med Hensriksen, så da var det nok ikke gale Meget godt fornøyd med en spiller man bytter ut til pause. Hvorfor han ikke kunne spille hele kampen eller i alle fall mer er for meg et mysterium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå