DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Alltid bruk av livesport247 for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 har noen funnet en stream? Eneste lovlige side som viser denne er CSports. Tilgang kan kjøpes her, 99,- for kampen. Jeg vet det er en stiv pris, men det er ikke lov å linke til ulovlige streams her på forumet. Mange som gjorde det forrige kamp, så jeg kommer med en advarsel før kampen. Slike innlegg blir rapportert umiddelbart, og slettet av moderator. Samme retningslinjer gjelder også på PM, så ikke send hverandre streams på PM heller. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Moderator-Latias er utrolig kjip Er ingen problem å finne streams om man bare googler litt. -- Jeg tror vi taper 3-1 i dag. Henriksen putter vårt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Moderator-Latias er utrolig kjip Er ingen problem å finne streams om man bare googler litt. -- Jeg tror vi taper 3-1 i dag. Henriksen putter vårt. veslegutten har blitt voksen og allting Så lenge jeg har radio er jeg egentlig fornøyd. Når man likevel skal sitte og sjekke forum og diverse er det ikke like viktig med bilder akkurat. edit: satt forresten en femtilapp på norge. Var 4.50 i odds, så... Endret 12. oktober 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Da er det snart i gang. Må være spesielt for Henriksen og de andre nye å stå der og synge nasjonalsangen for første gang. Endret 12. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Mister ballen med én gang etter avspark. Da tror jeg det skal være lov å være litt bekymret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 MOA! For en spiller! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) 0-1 til Norge Gikk dog glipp av scoringen siden jeg så på Holland-Sverige på TV4, som ble interessant. Det er gøy å se svensker tape. Endret 12. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Dæven. At vi ikke lærer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det der måtte jo komme... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Synd at vi kaster bort ledelsen på den måten. Ganske sikker på at Kroatia tar denne kampen. 3-1, book it. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jævlig kjipt at vi aldri lærer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Synd Henriksen går ut. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei hør nå.. klar over hva slags lag vi spiller mot? Kan da ikke vente at Norge skal stoppe alt heller. En uavgjort bør være meget bra i denne kampen. Tror de kanklare det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Vi blir jo rundspilt og fortjener egentlig å ligge under. Frykten for en overkjørt midtbane hadde kanskje noe i seg. Men vi har Moa da For en fantastisk spiller. Og ikke minst Espen Ruud, vår bestemann i førsteomgang. Han har virkelig imponert av det han har fått spille for landslaget i det siste. Freakin' jinx... Endret 12. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva er dette for noe? Her her Drillo virkelig gjort et dumt valg. 2-1 til Kroatia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå