Dezulo Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei. Her om dagen så skulle jeg åpne noen porter på routeren min, men når jeg måtte skrive inn PW ble jeg litt overasket, vanligvis er det jo default med "admin - admin" men det var det ikke.. Nettstedet http://192.168.1.1 ber om et brukernavn og passord. Nettstedet sier: «VoIP Router» (det som kommer opp når jeg skriver inn adressen til routeren) Routeren er en "Intento" router som Eidsiva bredbånd folka installerte samtidig som de la inn nytt nett her for ca. et halvt år siden. Har også prøvd med nettverkspassordet osv men heller ikke det gikk. Må jeg ringe Eidsiva Bredbånd for å få tilgang til dette passordet, og vil de gi meg det ? Eller kan det være noe med routeren jeg må fikse, eller et annet default pw ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvis du ikke har satt noe passord er det vanligste admin/admin. Eller admin og blankt passord. Lenke til kommentar
Dezulo Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Har ikke satt noe passord, og ikkenoe av det fungerer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 prøv "admin" "password". Uansett, bare ring ISPen din, så ordner de det Lenke til kommentar
Dezulo Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, da får jeg prøve å ringe kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå